اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

راه های درمان سریع سرماخوردگی

 

 

درمان سریع سرماخوردگی:

آرامش: هنگامی که بیمار شما بدن خود را برای مقابله با این عفونت سخت کار می کند. به انرژی بیش از حد معمول نیاز دارد. استراحت در اولویت خود قرار داده است. از محل کار یا مدرسه ترک خانه بماند.

 

خواب: دراز کشیدن روی مبل می کند اما در اواخر مشغول تماشای تلویزیون نگران نباشید. کمبود خواب باعث می شود سیستم ایمنی بدن شما ضعیف می شود و مبارزه با میکروب ها سخت تر است. زود به رختخواب بروید و در طول روز چرت زدن. آیا علائم خود را در شب افزایش پیدا می کند ؟ به کاهش علائم در شب سر خود را بالا ببرید ، به منظور بالا بردن سر خود را از بالش اضافی استفاده کنید. این می تواند فشار سینوس را کاهش داده و شما را در تنفس آسان تر برای کمک به.


درمان سریع سرماخوردگی در خانه خود را,قرص سرماخوردگی قوی

غرغره کردن آب نمک است یک راه خوب برای تسکین گلودرد

 

نوشیدن مایعات: نوشیدن مایعات فراوان مخاط شما رقیق و گرفتگی رفتار میکند. همچنین از سردرد و خستگی ناشی از کم آبی بدن جلوگیری می کند. از نوشابه های گازدار و قهوه و الکل است که می تواند بدن شما را آب می کند.

 

غرغره آب نمک: این یک راه خوب برای تسکین گلودرد است. آب نمک تورم را کاهش دهد و پوشش پوسته کمک می کند. یک چهارم قاشق چای خوری نمک را داخل یک فنجان آب گرم بریزید تا حل شود و چند بار در روز غرغره کنید.

 

یک نوشیدنی گرم بخورید: با یک لیوان چای سرد را تسکین شما. علاوه بر این تحقیقات نشان می دهد که گرما می تواند علائم سرماخوردگی مانند گلودرد و خستگی را نیز کاهش می دهد. چای گیاهی غیر کافئین دار و آب لیمو و یا مایعات داغ را امتحان کنید.

 

یک قاشق غذاخوری عسل میل کنید: این ماده چسبنده می تواند سرفه را تسکین. در یک مطالعه کودکانی که زمان خواب حدود نصف قاشق غذاخوری عسل به خوردن به افرادی که دارو از آنها استفاده می شود ، کمتر سرفه شد. آن را درون یک فنجان آب یا آب لیمو را هم بزنید.

هشدار: به کودکان زیر 1 سال عسل ندهید.

 

دوش: تنفس در بخار می بینی و گلو خشک به مرطوب و همچنین مخاط را شل می کند. گرما همچنین می تواند به تسکین درد عضلانی کمک کند.


 

تنفس در بخار می بینی و گلو خشک و مرطوب

 

یک داروی بدون نسخه استفاده کنید: ممکن است با یکی از این داروها تسکین پیدا کنید. آنها با توجه به دستورالعمل انجام دهید و بدون تایید پزشک متخصص اطفال آنها را به کودکان زیر 6 سال نیست.

 

مسکن برای تب و درد: پزشکان معمولا استامینوفن را توصیه می کنند.

 

قرص لوزی : آنها از گیاهان دارویی و مواد دیگر است که می تواند گلودرد را تسکین آنها.

 

آنتی هیستامین دکونژستان ها: این دارو عروق خونی در بینی شما می تواند کمک به شما راه های هوایی باز است. استفاده از یک اسپری ضد احتقان بالا می تواند باعث ازدحام بیشتر به طوری که آنها بیش از 3 روز استفاده نکنید.

 

اکسپکتورانت : این می تواند به شل و تخلیه ترشحات ضخیم کمک کند.

 

آنتی هیستامین برای خشک کردن بینی: این دارو مواد شیمیایی در بدن که باعث عطسه و آبریزش بینی را می توان تغییر داد. بلوک.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی