بیوگرافی رنجیت چودری

رنجیت چودری بازیگر هندی بود که به خاطر نقش هایش در تلویزیون و تئاتر شناخته می شد. وی در دو قسمت از دفتر به نمایش درآمد ، به عنوان ویکرام ، telemarketer که با مایکل کار می کرد ، و مدت کوتاهی برای شرکت مایکرو اسکات کاغذ استخدام شد. به دلیل بازی در نقش راکی ​​در فیلم بالیوود / هالیوود Deepa Mehta در سال 2002 ، او در نقش یک نقش بازیگر در 23 نقش جوایز جی بهترین بازیگر نقش اول مرد را معرفی کرد. او اخیراً در سال 2006 در فیلم آخرین تعطیلات با بازی ملکه لطیفه بازی کرد.

وی در خانواده ای با سابقه تئاتر بزرگ شد و به همین دلیل تحصیلات اولیه خود را در مدرسه قهرمان ، بمبئی دریافت کرد و فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد. او اولین فیلم خود را در Khatta Meetha باسو چاترجی انجام داد ، و پس از آن او در کلاس های کمدی بالیوود مانند بازی باتون باترو باترون باین (1979) باسو چتتریج و Khubsoorat Hrishikesh Mukherjee بازی کرد (1980). او بعداً در اوایل دهه 1980 برای زندگی در ایالات متحده رفت. او نوشت و همچنین به عنوان بازیگر در فیلمنامه "سام و من" به کارگردانی دیپا مهتا بازیگر شد و این نمایشنامه در سال 1991 موفق شد نامی افتخاری را در کن کسب کند.

وی در 19 سپتامبر 1955 در بمبئی هند متولد شد و در 15 آوریل سال 2020 در سن 64 سالگی درگذشت.

والدین رنجیت چودری

او فرزند مروارید پادامزی شخصیتی مشهور تئاتر ، معلم درام و بازیگر سینما روی صحنه و فیلم بود و ناپدری اش ، آلیک پادامزی بازیگر و کارگردان تئاتر بود که همچنین مدیر یک شرکت تبلیغاتی در بمبئی بود.

همسر رنجیت چودری

او به بازیگر فقید پرتی گانگولی مشغول بود. اگرچه وقتی درگذشت ، گفته می شود در نیویورک همسر دارد.

کودکان رنجیت چودری

طبق چشم انداز ، وی پسر 16 ساله ای در نیویورک دارد. جزئیات فرزند وی هنوز فاش نشده است.

 

مرگ رنجیت چودری

وی در 15 آوریل 2020 ، در بمبئی درگذشت. خبر درگذشت وی توسط خواهر ناتنی وی که در عین حال یک هنرمند تئاتر معروف به رائل پادامزی است نیز در حساب اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته شد ، با تصویری از آن مرحوم که می خواند: "بازیگر ، نویسنده ، نویسنده ... ما را از دست خواهیم داد."
رائل همچنین اعلام کرد که مراسم خاکسپاری امروز برگزار می شود در حالی که ملاقات های نماز پس از پایان یافتن تعطیلی انجام می شود. وی نوشت: "برای همه کسانی که رنجیت را می شناسند ، مراسم تشییع جنازه فردا و یک اجتماعات برگزار می شود تا زندگی او را جشن بگیرند.