اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود نسخه جدید تلگرام طلایی 2020

دانلود نسخه جدید تلگرام طلایی 2020

 

تلگرام طلایی نو 2020 - طلگرام ورژن غیررسمی، فوق توسعه یافته و ضد غربال پیام رسان دوست داستنی تلگرام هست. و از رابط برنامه نویسی کاربردی همگانی و آزاد آن به کار گیری مینماید و به سرور اصلی متصل میباشد و از حیث امنیت تفاوت چندانی با تلگرام اصلی ندارد

تلگرام طلایی (تلگرام ضد غربال) اندروید بوسیله مجموعه برنامه نویس راهکار مملکت هوشمند برای تلفن همراه های اندرویدی گسترش داده شده‌است و زیرا به وسیله ایرانیان ایجاد شده است، به طور کامل از لهجه فارسی پشتیبانی می‌کند و به همین خیال و خاطر محبوبیت متعددی میان یوزرها اهل ایران داراست.

تلگرام دوست داستنی ترین و پرطرفدارترین پیام رسان شرایط کنونی در عالم است که حتی از واتساپ در جمهوری اسلامی ایران دوست داستنی خیس شده‌است؛ علت این محبوبیت امنیت و سرعت بالای آن در انتقال پیام هست. پیام ها در تلگرام به طور رمزگذاری گردیده منتقل میشوند و امنیت بالایی دارا هستند؛ یعنی در‌صورتی‌که کسی پیام های شمارا شنود نماید زیرا پیام ها رمزگذاری گردیده اند محتوای آنها را نمیتوانند به دست بیاورنند.

به علت همین محبوبیت و اشاعه یافتن به کارگیری از تلگرام توده ای بر آن شدند تا ورژن های از این پیام رسان دوست داستنی را بسازند که میان آن ها می شود به شایسته ترین آنها یعنی موبوگرام، تلگرام طلایی، هاتگرام و ... اشاره نمود. موبوگرام اولی ورژن غیرقانونی از این مسنجر بود که توانست با توان و سرعت زیاد در بین یوزرها اهل ایران رویش نماید و به خیال و خاطر تجهیزات و قابلیت و امکان های نو و مفیدش بسیار دوست داستنی شد و میلیون ها استفاده کننده آن را نصب و اجرا کردند. تلگرام طلایی 2020 نیز یکی‌از دیگر از ورژن های غیررسمی اهل ایران و ضد غربال این مسنجر می‌باشد. و علاوه بر دارا بودن تجهیزات اصلی تلگرام دارنده تجهیزات اختصاصی ویژه ای است که آن‌ها را در چنگ یوزرها خویش قرار داده میباشد.

از امکان های اثر گذار این مسنجر می شود به رابط کاربری قشنگ و معمولی در عین هم اکنون کارا، نوع بندی بیانات مبنی بر دسته آن‌ها، فوروارد چندگانه چت ها و پیشنمایش چت ها و استیکرها اسم موفقیت. ولی با به کار گیری از طلگرام شما به راحتی میتوانید با مخاطبین خویش تماس صوتی برقرار نمائید، همینطور فارغ از عضو شدن در شبکه ها میتوانید به کاوش در آن‌ها بپردازید.

خصوصیت های برنامه تلگرام طلایی نو 99 اندروید:

    قابلیت و امکان کاوش در محتوای متنی، عکس، کلیپ در شبکه ها سوای عضویت در آن‌ها
    اکران همه مطالب از همگی شبکه ها سوای عضویت در شبکه
    پشتیبانی از گویش شیرینی فارسی
    پشتیبانی از روزنگار خورشیدی
    قابلیت اکران کلیه کسانی که شماره شما‌را دارا‌هستند.
    پیشنمایش پیام ها و استیکرها
    مدل بندی پیام ها بر پایه ی جور آنان
    سر گزاری روی برنامه و گفتگوهای سری
    رخنه‌ مجموعه ها با قابلیت و امکان رجوع و برگشت
    دارنده رئیس دانلود منحصر به فرد
    اکران یوزرها آنلاین

 

این برنامه به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف شد

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی