اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود نرم افزار ویرایش تصاویر VIMAGE برای اندورید 2020

VIMAGE چیست؟

VIMAGE یک برنامه سینمایی است که به شما امکان می دهد جلوه ها و عناصر متحرک را به عکس های خود اضافه کنید و آنها را به آثار هنری زنده تبدیل کنید. می خواهید برای خودتان ببینید؟ فیلم کوتاه مقدماتی ما را در بالا ببینید.
چرا سینماها؟

سینماروها آخرین روند درگیر کردن افراد در زندگی شما و داستانهایی هستند که شما می گویید. آنها در فیس بوک داغ هستند (فقط به پرتره های زنده فکر کنید) ، اینستاگرام و سایر رسانه های اجتماعی ، و آنها ابزاری شگفت انگیز برای قرار دادن پیچ و تاب خلاقانه و چشم نواز بر روی نمایش اسلایدها و محتوای بازاریابی بصری شما هستند. لازم به ذکر نیست که آنها نیز جالب هستند.
VIMAGE چگونه کار می کند؟

 

استفاده از VIMAGE آسان ، شهودی و سرگرم کننده است.
1. VIMAGE را باز کنید و دکمه '+' را برای گرفتن عکس یا یکی از گالری خود انتخاب کنید. قبل از تأثیرگذاری بر روی آن ، می توانید عکس خود را ویرایش کنید.
2. جلوه ای را که دوست دارید انتخاب کنید و فکر می کنید متناسب با تصویر شما مناسب است. ما در حال حاضر بیش از 70 جلوه داخلی داریم و به محض اینکه با آنها همراه شدیم ، به طور مداوم موارد جدیدی را به برنامه اضافه می کنیم.
3. جلوه ای که انتخاب می کنید را بر روی عکس خود قرار دهید. آن را طبق دلخواه تنظیم کنید - می توانید آن را کوچک یا بزرگ کنید ، آن را بچرخانید ، رنگ آن ، کدورت و موارد دیگر را تغییر دهید.
4- چشم انداز خود را ذخیره کنید ، و خوب است که بروید. فقط با لمس یک دکمه آن را در اینستاگرام یا هر رسانه اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارید و بگذارید خلاقیت شما تمام شناختی را که شایسته آن است کسب کند.

#VIMAGE
آیا می خواهید تصاویر واقعی خود را به جهانیان نشان دهید؟ اگر چیزی را ایجاد کردید که واقعاً به آن افتخار می کنید ، هنگام بارگذاری آن در فید اینستاگرام خود ، حتماً # #Vimage را در پست خود اضافه کنید. به این ترتیب این شانس را دارید که در برنامه و اینستاگرام ما نمایش داده شوید و ویروسی شوید!

 

http://up.photoname.ir/view/3037464/6803557701.png

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی