اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود جدیدترین نسخه کا ام پلیر برای کامپیوتر | KMPlayer for pc

دانلود جدیدترین نسخه کا ام پلیر برای کامپیوتر | KMPlayer for pc

 

این دستگاه پخش کننده قدرتمندی است که تمامی پرونده ها از قبیل 4K، 8K، 60FPS را بازی می کند و عملکرد خود را برای افزایش سرعت پخش محتوای با کیفیت بالا در رایانه های شخصی بالا بهبود بخشیده است.

 

بررسی ویرایشگر KMPlayer

این روزها ، من به دنبال پخش کننده ویدیویی هستم که ارزش استفاده دارد. از آنجایی که BSPlayer به دلیل وجود نرم افزارهای تبلیغاتی در نسخه رایگان ، مورد ناسازگاری قرار گرفت ، من به دنبال یک بازیکن شسته و رفته و ساده اما به اندازه کافی قدرتمند بودم تا به من اجازه دهد فیلمهای رمزگذاری شده با جدیدترین فناوری را ببینم.

در جستجوی من ، با KMPlayer روبرو شدم. این برنامه هیچ کیت تنظیم ندارد. در عوض ، تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که بایگانی بارگیری شده را در محلی انتخاب کنید و پرونده اجرایی را اجرا کنید. شما به کدک های از پیش نصب شده نیاز نخواهید داشت زیرا تولید کنندگان وقت خود را گرفتند و تمام کدک های مورد نیاز خود را پیاده سازی کردند. فقط اطمینان حاصل کنید که آن را به روز کنید.

رابط کاربری مرتب و بصری است ، همه گزینه ها با کلیک راست کلیک می کنند. این برنامه از پشتیبانی چند زبانه برخوردار است: بیش از یک دوجین با امکان کسب اطلاعات بیشتر. این می تواند تقریباً با هر فرمت ویدیویی شناخته شده ، از 3GP تا DVD ، کار کند.

گزینه های شگفت انگیز است فقط چند مورد را ذکر می کنم که مرا تحت تأثیر قرار داد. در غیر این صورت ، می توانید با این دستگاه پخش کوچک کارهای زیادی انجام دهید: می توانید پرونده های ویدیویی را پاناسازی و اسکن کنید ، محتوا را ضبط کنید ، بچرخانید ، فلیپ کنید یا فایلهای مشاهده آینه ، بارگیری و پیدا کردن زیرنویس ها در اینترنت را پیدا کنید. یکی دیگر از ویژگی های شسته و رفته ، پنل تنظیمات Winamp Preferences داخلی KMP است که دسترسی سریع به برخی از گزینه های Winamp را فراهم می کند.

نتیجه گیری: در صورتی که به دنبال پخش کننده ویدیوی کامل هستید ، گزینه های پخش و فیلترهای زیادی وجود دارد ، ممکن است این یکی را نیز بارگیری کنید. می دانم که عاشق آن هستم.
 

 

توضیحات ناشر KMPlayer

 

همه ویژگی ها شامل:
می توانید از کلیه عملکردهای لازم مانند پخش فیلم ، زیرنویس ، صفحه و پخش سه بعدی استفاده کنید.
ㆍ مجهز به عملکرد کیفیت فیلم و صدا
- فیلم؛ تنظیمات شتاب سخت افزار ، کدک های خارجی اضافی و غیره
- صوتی: EQ ، از پیش تعیین شده ، عادی سازی و غیره.
all پشتیبانی از کلیه فایلهای ویدئویی ، صوتی و زیرنویس

 

دانلود KMPlayer 4.2.2.36
 

دانلود KMPlayer 2019.12.23.02 x64

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی