اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود جدیدترین نسخه واتساپ برای کامپیوتر | Download the latest WhatsApp version for PC

دانلود جدیدترین نسخه واتساپ برای کامپیوتر | Download the latest WhatsApp version for PC

WhatsApp رسمی برای ویندوز 64 بیتی برنامه دسک تاپ به شما امکان می دهد در هر زمان و هر مکان - در تلفن یا رایانه خود در خانه یا محل کار - در تماس باشید. ارسال پیام رایگان از رایانه ویندوز کامپیوتر! برنامه خود کاملاً شبیه برنامه وب است که قرار است افزونه تلفن شما باشد: این برنامه مکالمات و پیام های دستگاه تلفن همراه خود را منعکس می کند.

برنامه نصب آفلاین WhatsApp برای PC برای ویندوز 10 ، 8 و 7 در دسترس است و با دستگاه تلفن همراه شما همگام سازی می شود. از آنجا که برنامه به طور بومی روی دسک تاپ شما اجرا می شود ، از اعلان های دسک تاپ بومی و میانبرهای صفحه کلید بهتر پشتیبانی خواهید کرد. هنگامی که برنامه در نهایت ویژگی تماس صوتی سال گذشته را به دست آورد ، فقط با یک سؤال از ما خارج شد: چه موقع فیلم می گیریم؟ خوب ، اکنون در حال انجام است.

 

 

 

ویژگی ها و نکات برجسته


پیام رسانی ساده و قابل اعتماد
به دوستان و خانواده خود به صورت رایگان پیام دهید. این ابزار از اتصال اینترنتی تلفن شما برای ارسال پیام استفاده می کند تا بتوانید از پرداخت پیامک خودداری کنید.

گروه هایی برای برقراری ارتباط
مانند خانواده یا همکاران خود با گروه های افرادی که بیشترین اهمیت را دارند ، در تماس باشید. با گپ های گروهی ، می توانید پیام ها ، عکس ها و فیلم ها را با حداکثر 256 نفر به طور همزمان به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید گروه خود را نامگذاری ، نادیده گرفتن یا سفارشی کردن اعلان ها و موارد دیگر.

مکالمه را ادامه دهید
با استفاده از نرم افزار موجود در وب و دسک تاپ ، می توانید همه چت های خود را به صورت یکپارچه با رایانه خود همگام سازی کنید تا بتوانید در هر دستگاهی که برای شما مناسب ترین باشد چت کنید. برای شروع برنامه دسک تاپ را بارگیری کنید یا به وب سایت.w.whatsapp.com مراجعه کنید.

آزاد صحبت کنید
با تماس صوتی ، می توانید به صورت رایگان با دوستان و خانواده خود صحبت کنید ، حتی اگر آنها در کشور دیگری باشند. و با تماس های رایگان * ویدیویی ، می توانید مکالمه حضوری داشته باشید زیرا فقط صدا یا متن کافی نیست. مکالمات صوتی و تصویری برنامه به جای دقیقه های برنامه تلفن همراه از اتصال اینترنت تلفن شما استفاده می کند ، بنابراین نیازی نیست نگران هزینه های مکالمه گران باشید.

امنیت به طور پیش فرض
برخی از لحظات شخصی ترین شما در برنامه به اشتراک گذاشته شده است ، به همین دلیل رمزنگاری نهایی را در جدیدترین نسخه های برنامه ایجاد کرده است. وقتی رمزگذاری شده به پایان رسید ، پیام ها و تماس های شما ایمن است ، بنابراین فقط شما و شخصی که با آنها ارتباط برقرار کرده اید می توانید آنها را بخوانید یا گوش دهید و هیچ کس در این میان ، حتی ابزار هم وجود ندارد.

به اشتراک گذاشتن لحظات مهم
عکس ها و فیلم ها را بلافاصله در برنامه ارسال کنید. حتی می توانید با یک دوربین داخلی ، لحظاتی را که برای شما مهم است ثبت کنید. با برنامه Whats ، عکس ها و فیلم ها به سرعت ارسال می شوند حتی اگر در یک اتصال کند هستید.

اشتراک اسناد ساخته شده آسان
ارسال PDF ، اسناد ، صفحات گسترده ، نمایش اسلاید و موارد دیگر ، بدون دردسر ایمیل یا برنامه های اشتراک فایل. می توانید اسناد را حداکثر 100 مگابایت ارسال کنید ، بنابراین به راحتی می توانید آنچه را که می خواهید به کسانی که می خواهید تحویل دهید.

توجه : واتس اپ باید قبلاً روی تلفن همراه نصب شود.

 

دانلود WhatsApp x86 برای ویندوز


دانلود WhatsApp x64 برای ویندوز

 

دانلود واتس اپ برای اندروید

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی