اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود جدیدترین نسخه فلش پلیر کامپیوتر | Adobe Flash Player 32.0.0.321

دانلود جدیدترین نسخه فلش پلیر کامپیوتر | Adobe Flash Player 32.0.0.321

 

بازی های همهجانبه و پانوراما ایجاد کنید که از پیمایش نامحدود ، قفل ماوس ، مختصات نسبی ماوس و رویدادهای راست و متوسط ​​کلیک کنید. فیلم HD با کیفیت بالا را با کدک های استاندارد صنعتی مانند H.264 ، AAC و MP3 پخش کنید. از بهینه سازی سخت افزار GPU و چیپست هایی که در تمام سیستم عامل ها در مقیاس هستند استفاده کنید تا عملکرد ویدیویی بهترین کلاس را ارائه دهید. بیننده ها را با پخش ویدئو بیت بیت بهینه و سازگار و همچنین مجموعه ای از ویژگی های گسترده درگیر کنید. پشتیبانی از استانداردهای جریان مانند HDS ، RTMP و فیلم مترقی اجازه می دهد تا محتوای ویدیویی به صورت کارآمد و انعطاف پذیر در تنظیمات مختلف شبکه و CDN تحویل داده شود. محتوای ویدئویی با حق بیمه محافظت شده را با استفاده از Adobe Access ارائه دهید ، که طیف گسترده ای از مدل های تجاری را پشتیبانی می کند ، از جمله ویدئو در صورت درخواست ، پخش مستقیم ، اجاره HD ، اشتراک و فروش الکترونیکی. گرافیک برداری با کارایی بالا بسازید و فیلم های واقعی 1080p را نمایش دهید که از چهار هسته CPU بهره می برند. فایلهای SWF بهینه شده را برای بارگیری سریعتر از طریق الگوریتم فشرده سازی LZMA ارائه دهید. با استفاده از پشتیبانی از بیت مپ با وضوح بالا ، ذخیره سازی بیت مپ و رمزگشایی بیت مپ ناهمزمان ، انیمیشن های نرم و صاف را ارائه دهید.

 

 

Adobe Flash Player توسط Macromedia ایجاد شد اما توسط Adobe در سال 2005 به دست آمد. Adobe توسعه Adobe Flash Player را تا سقوط آن با ظهور HTML5 ادامه داد. ادوبی اعلام کرده است که پشتیبانی از این نرم افزار در سال 2020 به پایان خواهد رسید. با این حال ، محتوای فلش هنوز در وب موجود است. به همین دلیل کاربران همیشه به Adobe Flash Player احتیاج دارند.

Adobe Flash Player به عنوان افزونه ای برای مرورگرهای وب مانند Firefox و Chrome کار می کند ، به کاربران این امکان را می دهد تا رسانه ها ، انیمیشن ها ، گرافیک های سه بعدی و بازی های آنلاین ساخته شده با فناوری فلش را بازی کنند.

 

قالب های پشتیبانی شده

فایلهای با فرمت (XML ، JSON ، AMF ، SWF ، MP3 ، FLV ، PNG ، JPEG ، GIF) توسط Adobe Flash Player قابل پخش هستند.

 

ویژگی های Adobe Flash Player

  • پخش کننده عالی برای رسانه ها و انیمیشن ها.
  • پشتیبانی از مدل ها و بازی های سه بعدی با HD.
  • نصب و راه اندازی ساده.
  • در سیستم عامل هایی مانند Windows ، Linux ، Mac و دیگران کار می کند.
  • نرم افزار رایگان

 

دانلود فلش پلیر مرورگرهای Internet Explorer و AOL
دانلود فلش پلیر مرورگرهای Firefox, Safari
دانلود فلش پلیر مرورگرهای Opera, Chromium-Based
دانلود فلش پلیر برای ویندوز XP و 7 و 8 و 10 Portable
دانلود Uninstall Flash Player
دانلود نسخه Portable
دانلود فلش پلیر برای Mac

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی