اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

18 بهترین سایت های دانلود نرم افزار جهان 2020

ما به عنوان کاربر رایانه ، ما برای رفع نیازهای مختلف ، همیشه به نرم افزارهای مختلفی نیاز داریم. با گذشت سال ها ، شرکت های مختلف نرم افزاری و بسیاری از برنامه نویسان و برنامه نویسان با استعداد برنامه های بسیار جذاب ایجاد کرده اند که برای بارگیری آنلاین وجود دارد.

پیدا کردن نرم افزار کاملی که واقعاً به آن احتیاج داریم و کار را برای ما انجام می دهد ، همیشه آسان نیست. اینجاست که وب سایتهای بارگیری نرم افزار در دسترس هستند.

این سایت ها نه تنها میزبان نرم افزار در سرورهای خود هستند ، به طوری که برای بارگیری 24/7 در دسترس است بلکه آنها را نیز به صورت صحیح دسته بندی می کند تا بتوانیم نرم افزار مورد نظر خود را کشف و پیدا کنیم.

جنبه مهم دیگر این وب سایت های بارگیری نرم افزار این است که آنها تمام برنامه های موجود در سایت های خود را اسکن می کنند تا از داشتن نرم افزارهای جاسوسی و ویروس اطمینان حاصل کنند. تقریباً تمام سایت های ذکر شده دارای یک انجمن کاربر فعال هستند ، که نرم افزار را مرور کرده و بازخورد می دهند ، بنابراین می توانید قبل از بارگیری و پرونده ها ، تصمیمی آگاهانه بگیرید.

بیایید با مجموعه عظیمی از نرم افزارها و گزینه های آسان جهت یابی ، به چند سایت که مارک خود را در اینترنت ساخته اند ، جستجو کنیم.

بروزرسانی: وقتی برای اولین بار این مقاله را منتشر کردیم ، چند وب سایت را لیست کرده ایم که اکنون به دلیل عدم بروزرسانی حذف شده اند. ما چند گزینه جدید دیگر اضافه کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که همه سایت ها در سال 2019 به درستی کار می کنند.
لیست بهترین سایتهای بارگیری نرم افزار
1) Download.com

بارگیری-کام-رایگان-نرم افزار-بارگیری

Download.com مادر تمام وب سایت های بارگیری نرم افزار است. این قدیمی ترین در نوع خود است و حدود 14 سال پیش تاسیس شده است. این سایت متعلق به CNet است که یکی از بزرگترین نام ها در اخبار اخبار و بررسی محصولات در اینترنت است.

این مخزن بزرگ از نرم افزارهای رایانه ای برای همه سیستم عامل ها مانند Windows ، Mac و Linux و همچنین برنامه های کاربردی موبایل دارد. آنها همچنین برنامه ها و خدمات مبتنی بر وب را تحت پوشش قرار می دهند. بخش نرم افزار شامل بیش از 100،000 نرم افزار رایگان ، اشتراک گذاری و بارگیری های اولین بار است.

بارگیری ها اغلب توسط ویراستاران رتبه بندی و بررسی می شوند و شامل خلاصه ای از پرونده از ناشر نرم افزار هستند. کاربران ثبت نام شده همچنین ممکن است نظرات را بنویسند و محصول را ارزیابی کنند.

    درباره Download.com اطلاعات بیشتری کسب کنید

2) FileHippo.com

filehippo-best-free

FileHippo یکی از وب سایت های دانلود نرم افزار محبوب من است. این نرم افزار رایگان و همچنین نرم افزار اشتراکی را ارائه می دهد.

همچنین این برنامه FileHippo Update Checker را ارائه می دهد ، یک برنامه کوچک که کامپیوتر شما را برای نرم افزارهای نصب شده از سایت FileHippo اسکن می کند و به روز رسانی های موجود را برای آن پیشنهاد می کند. به روزرسانی نرم افزار رایانه گامی مهم در ایمن سازی رایانه شما است. جستجوگر به روزرسانی FileHippo به شما کمک می کند تا این کار را با سهولت انجام دهید.

    درباره FileHippo اطلاعات بیشتری کسب کنید

3) بارگیری ZDNet

zdnet-best-free

دایرکتوری نرم افزار ZDNet بزرگترین کتابخانه بارگیری نرم افزار در وب است. پوشاندن نرم افزار برای سیستم های Windows ، Mac و Mobile ، فهرست نرم افزار ZDNet بهترین منبع برای نرم افزارهای فنی است.

در طی چند سال گذشته ، آنها تعدادی از به روزرسانی ها را پشت سر گذاشته اند و سایت ها بسیار بهتر به نظر می رسند و مجموعه بهتری از نرم افزار را در مقایسه با زمانی که برای اولین بار در اینجا لیست کرده ایم ، دارند. آنها هر دو بار دریافت نرم افزار رایگان و Shareware را لیست می کنند.

    درباره دایرکتوری نرم افزار ZDNet اطلاعات بیشتری کسب کنید

4) Softpedia.com

softpedia-software-download-sites

Softpedia یک وب سایت رومانیایی است که اطلاعات را فهرست بندی می کند و بارگیری هایی را برای نرم افزار فراهم می کند. این سایت همچنین اخبار مهم فناوری ، علمی ، بهداشت و سرگرمی را فهرست بندی می کند.

دسته نرم افزارها بصورت سلسله مراتبی مرتب شده اند و پس از مسیرهای سیستم سیستم عامل ویندوز مانند "C:> تلفن همراه> ابزارها" نوکیا مدل می شوند.

کاربران می توانند بر اساس معیارهایی مانند تاریخ آخرین به روزرسانی ، تعداد بارگیری ها یا رتبه بندی مرتب شوند. سه حالت مشاهده وجود دارد ، نرمال ، نرم افزار رایگان و یا نرم افزار اشتراکی ، که به کاربران امکان می دهد انواع خاصی از نرم افزار را نمایش دهند.

    درباره Softpedia بیشتر بدانید

5) Tucows.com

سایتهای دانلود رایگان نرم افزار tucows

Tucows (در ابتدا مخفف مخفف نرم افزار Ultimate Collection Of Winsock است ، نامی که مدتهاست از آن حذف شده است). این یک فهرست وب سایت محبوب از نرم افزارهای اشتراکی ، نرم افزار رایگان و نسخه ی نمایشی برای بارگیری در دسترس است.

سیستمی از سایتهای آینه نگهداری می شود تا امکان ترافیک سایت به چندین مکان سرور در سراسر جهان توزیع شود. Tucows دارای نرم افزاری برای بسیاری از سیستم عامل های اصلی رایانه ای از جمله Windows ، Linux و Macintosh و همچنین نسخه های قدیمی تر ویندوز است (مهمترین آنها سری Windows 3.x). آنها همچنین برنامه ها و خدمات مبتنی بر وب را تحت پوشش قرار می دهند.

    اطلاعات بیشتر در مورد Tucows

6) FreewareFiles.com

دانلود نرم افزار رایگان - نرم افزار رایگان

FreewareFiles ، به عنوان نام ، وب سایت اختصاصی به نرم افزار Freeware را نشان می دهد و تعدادی از برنامه های Open Source را در آن ذکر شده است. آنها بیش از 15800 برنامه رایگان در دسترس برای بارگیری در وب سایت خود دارند. این برنامه ها در دسته بندی ها قرار گرفته اند و امکان جستجوی و یافتن موارد مورد نظر بسیار آسان است.

    درباره FreewareFiles اطلاعات بیشتری کسب کنید

7) MajorGeeks

سرگرمی-بهترین-نرم افزار رایگان

MajorGeeks برای کمک به شما در استفاده بیشتر از رایانه خود به طور عمده با ارائه ابزارهایی به کاربر مبتدی یا پیشرفته در اینجا است. پیش از این در سال 1997 با عنوان TweakFiles شناخته می شد ، اما از آن زمان تغییر نام داده شده است. این سایت توسط 2 دوست جیم و تیم اداره و نگهداری می شود و حس عالی و طنز آنها به این سایت لمسی شخصی تر می بخشد.

بسیاری از پرونده های یافت شده در اینجا یک رابط کاربری خوب به شما ارائه می دهند و حتی مسائل را برای شما به صورت ساده توضیح می دهند. بسیاری از آنها حتی تا زمانی که آنها را اعمال نکنید ، اصلاحاتی انجام نمی دهند.

پرونده های ارائه شده برای بارگیری قبل از ارسال از نظر کیفیت بررسی می شوند. این بدان معنی است که هر برنامه بررسی می شود تا مطمئن شوید که اساساً آنچه را که قول می دهد انجام می دهد و جاسوسی و ویروس نیست. MajorGeeks دارای یک انجمن کاربر عالی است که به کاربران جدید در زمینه مشکلات رایانه و همچنین نگه داشتن زبانه ای در مورد بی نظمی های نرم افزار کمک می کند.

    درباره MajorGeeks اطلاعات بیشتری کسب کنید

8) FileCluster

filecluster-نرم افزار-سایتهای بارگیری

FileCluster یکی از وب سایت های جدید دانلود است. این نرم افزار در سال 2006 تأسیس شده و از آن زمان جدیدترین و به روزترین نرم افزار را در اختیار بازدید کنندگان قرار داده است. این سایت هم برنامه های نرم افزار رایگان و هم به اشتراک گذاری را ارائه می دهد. آنها همچنین مضامین WordPress و آخرین اخبار درباره شرکت های نرم افزاری را لیست می کنند.

    درباره FileCluster اطلاعات بیشتری کسب کنید

9) Soft32

سایت های soft32-بهترین-بارگیری

Soft32 در سال 2003 تأسیس شد و از آن زمان دایرکتوری نرم افزار خود را به طور مرتب به روز کرده است. این نرم افزار نرم افزار رایگان و اشتراکی را برای ویندوز ، مک و لینوکس همراه با موبایل / PDA پوشش می دهد و دارای یک بخش ویژه برنامه های آیفون است.

این مخزن دارای 87587 برنامه است و دارای یک مجمع ویندوز برای کمک به مشکلات سیستم عامل ویندوز است.

    درباره Soft32 اطلاعات بیشتری کسب کنید

10) سافتونیک

نرم افزار بهترین نرم افزار

Softonic در سال 1997 تأسیس شد و با داشتن بیش از 105،000 نرم افزار رایگان نسخه آزمایشی ، اشتراکی و نسخه آزمایشی در دسترس است با بررسی های نوشته شده به زبان های اسپانیایی ، آلمانی ، انگلیسی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، پرتغالی ، چینی و لهستانی. پرتال زبان انگلیسی در نوامبر 2005 راه اندازی شد.

Softonic International متعهد شده است تا جدیدترین نرم افزار را برای همه کاربران ، در همه سیستم عامل ها ، با بررسی های موجود در زبان های محبوب دنیا ارائه دهد. یکی از ویژگی های جالب Softonic یک ابزار مقایسه نرم افزار بی نظیر است که به شما امکان می دهد چندین برنامه را بصورت جانبی ارزیابی کنید.

    درباره Softonic بیشتر بدانید

11) آزادراه

freewarehome-software-download-وب سایت ها

Freewarehome سایتی است که فقط مختص بارگیری های نرم افزار رایگان است. هیچ برنامه اشتراکی ذکر نشده است. این یک طراحی مدرسه قدیمی با منوی ناوبری در قاب سمت چپ و جزئیات موجود در قاب سمت راست دارد.

برنامه ها در دسته بندی ها ذکر شده اند و درک ناوبری آسان است.

بروزرسانی - به نظر می رسد این سایت پس از یک اقدام هک آلوده به بدافزارها آلوده شده است. ما پیوند این وب سایت را حذف کرده ایم تا زمانی که تأیید کنیم که وب سایت ایمن نیست. توصیه می کنم هنگام بارگیری هر نرم افزاری از این سایت ، محتاط باشید.

    درباره Freewarehome بیشتر بدانید

12) نود

وب سایت نود-نرم افزار-بارگیری

Ninite یک رویکرد منحصر به فرد نسبت به استفاده از نرم افزار روی رایانه شما دارد. هر بار که به دنبال نرم افزاری برای رایانه شخصی خود هستید ، نیازی به جستجوی و بارگیری یک برنامه جدید به صورت جداگانه نیست. اگر از Ninite استفاده می کنید ، این امکان را به شما می دهد که یک یا چند برنامه را با یک بار بارگیری کنید. نرم افزار ذکر شده در Ninite به درستی در بخش های مختلفی طبقه بندی شده است که جستجوی آنچه شما نیاز دارید را آسان می کند.

برای مثال ، اگر به دنبال پخش کننده ویدیو یا صدا هستید ، فقط به بخش Media بروید و در آنجا دسته ای از گزینه های برنامه را برای بارگیری قرار می دهید. همچنین به شما کمک می کند تا در صورت موجود بودن نسخه جدید یک برنامه ، نرم افزار خود را به روز کنید.

اگر نرم افزاری را که می خواهید پیدا نکنید ، می توانید به آنها توصیه کنید که آن را به پایگاه داده خود اضافه کنند زیرا Ninite پیشنهادات را می پذیرد و برنامه های محبوب درخواست شده توسط کاربر را به طور مرتب به لیست آن اضافه می کند.

    درباره Ninite بیشتر بدانید      

13) بارگیری خدمه

بارگیری-خدمه-رایگان-نرم افزار-بارگیری

با استفاده از وب سایتهای بارگیری نرم افزار دیگر ، Crew از رابط پاک کننده ای برخوردار است. آنها ، آنچه را که می خواهیم بخوانیم ، رویکردی مزخرفانه دارند. در سمت چپ صفحه ، دسته بندی های مختلف نرم افزار را در قسمت های مربوط به خود دسته بندی می کنند و از آنجا که می توانید به راحتی به یک قسمت خاص پرش کنید و یک مورد نیاز را بارگیری کنید.

Download Crew فقط به نرم افزارهای مرتبط با ویندوز محدود نمی شود. این برنامه برنامه های دیگر سیستم عامل ها از جمله Mac ، Linux ، iPhone ، iPad و Android را نمایش می دهد. جدا از جستجو برای یک برنامه خاص ، شما امکان پیدا کردن برخی از ابزارهای جدید را با اسکن در لیست "محبوب ترین بارگیری ها" پیدا می کنید.

بخش منحصر به فرد و مفید در مورد Download Crew این است که در مورد هر برنامه ای که انجام می دهد و چگونگی سودمند است ، کوتاه و شیرین ارائه می دهد. این مسئله باعث می شود تا یک کاربر بالقوه تصمیم گیری در مورد اینکه آیا باید یا نباید از یک نرم افزار یا برنامه خاص استفاده کند ، تصمیم گیری کند.

    درباره بارگیری خدمه بیشتر بدانید

14) اسب پرونده

filehorse-best-free

FileHorse تا حدودی یک کودک جدید است. این مجموعه با تعداد زیادی نرم افزار مانند بسیاری از وب سایتهای بارگیری نرم افزار دیگر همراه نیست. در عوض ، تنها بهترین و محبوب ترین نرم افزار موجود در بازار را نمایش می دهد. افتخار می کند که نرم افزاری را که بارگیری کرده اید بدون ویروس و ایمن باشد. آنها کنترل داخلی را تنظیم کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که نرم افزاری که بارگیری می کنید عاری از هر نوع بدافزار است.

لیست نرم افزار محدود ، که در آن هر یک از برنامه ها در زیر دسته بندی های ذکر شده ذکر شده است ، یا نرم افزار رایگان یا متن باز است که همیشه بارگیری آن رایگان است. اگر می خواهید یک جایگزین محبوب دیگر جایگزین کنید ، FileHorse گزینه ای عالی است. در صورت نیاز به شما کمک می کند جایگزین بهتری برای یک برنامه پیدا کنید.

    درباره FileHorse اطلاعات بیشتری کسب کنید

15) FilePuma

دانلود رایگان نرم افزار filepuma

هدایت آسان و به دست آوردن آنچه شما به دنبال آن هستید ، هدف اصلی FilePuma است. "ردیاب رایگان بروزرسانی" آن نرم افزار شما را به روز می کند به گونه ای که مطمئن هستید که جدیدترین نسخه از هر نرم افزاری را دارید.

نرم افزار ذکر شده کاملاً طبقه بندی شده است تا به شما کمک کند بدون توجه به اینکه به اینترنت و شبکه ، طراحی گرافیک ، دسکتاپ یا تجارت مربوط باشد ، به راحتی از طریق برنامه صحیح استفاده کنید.

    درباره FilePuma اطلاعات بیشتری کسب کنید

16) SourceForge

Source -orge-free-free-download-وب سایت ها

وب سایت بارگیری و دانلود نرم افزار SourceForge به طرز چشمگیری محبوب ، با کاربران خود رابطه عشق و نفرت داشته است. مردم آن را دوست داشتند وقتی منبع اصلی دریافت نرم افزار منبع باز با کیفیت بود. سپس توسط یک شرکت دیگر (Dice) خریداری شد و کاربران از آن متنفر بودند زیرا Dice خط مشی تنظیم نرم افزارهای شخص ثالث (عمدتاً ناخواسته) با برنامه های منبع باز را تنظیم کرد.

بعداً در سال 2106 ، هنگامی که BizX Sourceforge را از Dice خریداری کرد. آنها خط مشی تنظیم برنامه های شخص ثالث و برنامه های ناخواسته را متوقف کردند و از آن زمان به بعد دوباره کاربران را به خود جلب کرد و محبوبترین وب سایت بارگیری نرم افزار با یک کتابخانه بزرگ نرم افزاری بود.

Sourceforge تا سال 2019 نرم افزاری را برای بیش از 33 میلیون کاربر در نرم افزار توزیع کرده است. بله ، اگر شما یک برنامه نویس باشید ، حتی می توانید با آنها همکاری کنید تا به آنها در ایجاد منبع نهایی برای توسعه و توزیع نرم افزار منبع باز کمک کنید.

 

17) اطلاع دهنده نرم افزار

نرم افزار-اطلاع دهنده-بهترین-سایتهای بارگیری

نکته آخر: نرم افزار Informer بیشتر راهنمایی است که شما را با تمام اطلاعات مربوط به هر نرم افزاری که ممکن است به شما نیاز داشته باشد به روز می کند. اگرچه محدود است ، اما دارای مجموعه نرم افزاری مناسب برای بارگیری مجانی است.

این یک عملکرد به روز رسانی خودکار است ، و آن را به طور مداوم در پس زمینه اجرا می شود به طوری که اگر آخرین به روز رسانی در دسترس است ، شما را مطلع می کند.

شما باید هنگام نصب یک به روزرسانی جدید مراقب باشید زیرا چند بروزرسانی حاوی اشکالات هستند. بنابراین بهتر است در صورت عدم بروزرسانی خودکار فعال شده ، اقدام کنید. کسانی که از این نرم افزار استفاده می کنند ضمن انتخاب یک بروزرسانی خاص از اختیار استفاده می کنند. منفی نیست ، فقط باید در مورد هر بروزرسانی جدید دقت کنید و قبل از کلیک بر روی گزینه بروزرسانی ، تغییرات پیشنهادی را مطالعه کنید.

 

18) ذکر محترم: Alternative.net

وب سایت های جایگزین-نرم افزار-بارگیری

اگرچه به طور اختصاصی یک وب سایت بارگیری نرم افزار نیست ، اما مدت هاست که به عنوان یک راهنمای عالی برای کسانی که می خواهند نرم افزار مناسبی را برای نیازهای خود پیدا کنند ، در نظر گرفته شده است. اگر به دلیل کمبود امکانات در هر نرم افزاری ، دیگر خواسته های خود را ترک کرده اید یا مایل به پرداخت هزینه برای آن هستید - AlternativeTo بهترین دوست شما است.

این بانک اطلاعاتی عالی از توصیه نرم افزار دارد که گزینه های بسیار خوبی برای هر برنامه ای که جستجو می کنید فراهم می کند. این مبتنی بر هم توصیه های کاربر است و هم اینکه سایت از طریق توصیه های سرمقاله و یافته های الگوریتمی به بانک اطلاعاتی خود اضافه می کند.

تنها موردی که وجود ندارد این است که آنها این سرورها را در سرورهای خود میزبانی نمی کنند ، درعوض برای بارگیری آن به سایت مناسب لینک می دهند. بنابراین اگرچه در برچسب یک وب سایت بارگیری نرم افزار از دست نمی رود ، اما در لیست ما افتخارآفرینی می کند.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی