اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود بازی Shadow of Death: Dark Knight نسخه 1.74.0

به تاریکی فرو بروید و بزرگترین RPG تخیلی اندازه جیب را در سنین مختلف تجربه کنید. تیغه سایه را شلاق بزنید و یک شوالیه تاریک قابل تنظیم را انتخاب کنید تا در هر مکان و در هر زمان به یک ماجراجویی پیمایشگر جانبی بروید. با ایجاد سبک های مختلف گیم پلی ، مجموعه های زرهی نادر شرور ، و درختان مهار قدرتمند آزمایش کنید تا بهترین شوالیه سایه ممکن ایجاد شود. بازی مبارزه آفلاین با روح یک کنسول RPG همان چیزی نیست که این نسل از گیمرها شایسته آن هستند ، بلکه نیاز دارند! سایه جنگ رو به افزایش است ، آیا شما این چالش را می پذیرید؟

انتخاب به بازیکنان

هر یک از بازیگران چهار شوالیه سایه منحصر به فرد را انتخاب کنید که هر کدام یک سبک بازی متفاوت متفاوت را نشان می دهند. این که آیا بازیکنان می خواهند هدف خود را برای پیروزی کاهش دهند یا به زور پرتاب کنند ، کاملاً به معنای واقعی کلمه در دستانشان است! در یک درخت مهارت قوی و سیستم موجودی عمیق که آزمایش و سفارشی سازی بی پایان جنگ را تشویق می کند ، کشف کنید. ما حتی روح یک پسر جوان را نیز در لباس زره پوش داریم ، چه بازی دیگری می تواند بالاتر از این باشد؟

تاریکی را در سبک تسخیر کنید

الهام گرفته از بازی های مبارزه کلاسیک و RPG های اکشن مدرن ، Fight ترکیبی از اکتان با اکتان بالا از سحر و جادو و گیم پلی اسلش مبتنی بر اسلحه است. رابط کاربری صفحه نمایش لمسی گزینه های مختلفی را برای استراتژیک کردن دشمنان جنگ و ویرانگر فراهم می کند. سیستم نبرد منحصر به فرد برای هر بازیکنی که به اندازه کافی عمیق باشد قابل دسترسی است تا هواداران RPG اکشن سخت را برآورده سازد. منتظر چی هستی؟ آن شمشیر تاریک عرفانی را بگیرید و به تاریکی فرو کنید!

جهانی زیبا و ویران شده

بازیکنان با هدایت سیستم جدید انیمیشن و موتور گرافیکی ، می گویند: "من نمی توانم باور کنم که این یک بازی کنسولی نیست." درست است ، بازی خیلی خوب به نظر می رسد! برای بازی های موبایل بهینه سازی شده است ، دنیای خیالی گوتیک شفق قطبی منحصر به فرد برای ارائه فک در حال رها کردن جلوه های جادویی و دنباله های مبارزه حماسی به زندگی است.

هر زمان بازی کنید ، هر وقت

ما "جیب" را در RPG های اندازه جیب قرار داده ایم! هیجان مبارزات را در هر کجا تجربه کنید ، هر زمان که Shadow of Death یک بازی آفلاین است. برای شکستن سایه ها نیازی به آنلاین بودن نیست.

جهان را به چالش بکشید

هنگامی که ضرب و شتم هیولا سایه فقط آن را قطع نمی کند ، بازی خود را آنلاین کنید! در حالی که با سایر بازیکنان در Arena می جنگید ، برای برتری نهایی پیروز شوید.

تیم Dream را باز کنید

خسته از سنگ زنی برای باز کردن شخصیت بعدی؟ نسخه پرداخت شده Shadow of Death هر چهار جنگجو سایه از ابتدا باز است. حالا بازیکنان می توانند مانند گذشته هرگز تاریکی را فتح کنند و سریعتر به حالت خوب برسند.

داستان: سفر یک شوالیه تاریک

شفق قطبی ، هنگامی که یک پادشاهی مرفه سقوط کرده است. تاریکی کهن دوباره متولد شده ، زمین را با زور وحشیانه وحشی می کند. زراعت زوال می شود ، وزش باد با عصبانیت فریاد می زند ، و مردگان هم می زنند.

پادشاه در شهوت قدرت و دانش ممنوع ، مردم خود را به تباهی کشانده است. مردم برای امید گریه می کنند.

یک شوالیه تنها ، از حافظه پاک شده و با محکومیت رانده می شود ، همه چیز بین نابودی مطلق است. مارک سرنوشت ، او به تنهایی به سمت سایه های زمزمه می رود.

بازی خود را بیشتر انجام دهید و با ما هماهنگ شوید! برای دریافت آخرین کدهای هدیه ، ست های زره ​​پوش نادر ، بارهای کریستالی و جوایز آبدار دیگر ، تیم ما را در رسانه های اجتماعی درگیر کنید.

 

دانلود بازی

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی