اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

جدیدترین نسخه بازی Durango: Wild Lands اندروید 2020

Durango بازی MMO دایناسور است که نامزد E3 "بهترین موبایل / دستی" در جوایز منتقدین Game!

دورنگو تکامل بعدی MMO های کاملاً برجسته در موبایل است! این MMO با دنیای آزاد به شما امکان می دهد آزادی کامل برای پرسه زدن از یک سرزمین وسیع و پیش از تاریخ پر از دایناسورها را تجربه کنید. ماجراجویی را از طریق سرزمین های وحشی انجام دهید ، راه خود را بازی کنید ، کاوش کنید ، صنایع دستی کنید و یک زندگی و تمدن جدید ایجاد کنید.

این MMO ماقبل تاریخ شما را به سرزمینی اسرارآمیز از دایناسورها می برد. در این ماجراجویی ژوراسیک ، شما از دنیای خود به Durango جنگ می کنید. یک محیط غنی پیش از تاریخ را تجربه کنید که با وسایل مدرن که به طرز مرموزی به این دنیا منتقل شده اند ، در هم پیچیده است.

دایناسورها را اهلی کنید ، در نبردهای حماسی با قبایل رقیب بجنگید و در کنار پیشگامان همسایه خود تمدن جدیدی بسازید. منابع مدرن و محلی را در اطراف خود شکار کنید و جمع کنید تا به بقای خود کمک کنید. پیشگام درونی خود را کاوش و در آغوش بگیرید تا با انتخاب مسیر خود برای تعامل با جهان و سایر بازیکنان ، بیابان وسیع و خطرناک دورانگو را پرورش داده و تکامل دهید! ماجراجویی از طریق سرزمین های وحشی نابهنگام پر از دایناسورها در Durango!
ویژگی های DURANGO:
بازی جهانی باز
• دنیای گسترده و پیش از تاریخ پر از تاریخ پر از دایناسورهای عالی ، محیط های غنی و جزایر پر از گیاهان و جانوران متنوع را کشف کنید
• با استفاده از عقل و منابع خاکی خود ، پیشگام درونی خود را در آغوش بگیرید و در آغوش بگیرید
• جزایر پراکنده را با محیط های مختلف و محتوای با ارزش تر کشف کنید
• در جزایر شخصی ، تام و تمدنی کاوش و حل و فصل کنید - جمع آوری ، شکار ، کاردستی ، آشپزی ، مزرعه ، ساخت و گسترش دامنه و توانایی های خود را
• جزایر ناپایدار را پر از منابع ارزشمند ، دایناسورهای قابل لمس و اسرار کنید

 

http://up.photoname.ir/view/3037464/6803557701.png

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی