اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود بازی و ترینر و معرفی بازی پرطرفدار igi 2

دانلود بازی و ترینر و معرفی بازی پرطرفدار igi 2

 

دو سال طول کشیده است که پروژه IGI برای اولین بار بر روی ما گشود و قلبهای خود را با ترکیبی جذاب از shenanigans حیله گرا و مبتکرانه ، اسباب بازی های جالب ، یک نقشه جذاب و یک موتور عالی برای سرقت قرار داد. من فکر می کنم چیزی را در امتداد داشتن یک رایانه شخصی GoldenEye بر روی دستان ما زمزمه کردیم و منظور ما این بود. آیا اینرنلوپ آنچه را که در مورد بازی اول بسیار از آن لذت بردیم گرفته است و یک شاهکار ساخته است؟ آیا فقط یکسان است؟ چرا همیشه باید در انتهای معرفی خود سؤالاتی را مطرح کنم؟

 

 

 

پیشرفت کامل می شود؟

دانلود بازی و ترینر و معرفی بازی پرطرفدار igi 2

به نظر من موارد مشابه این یک حرکت خوب نبود. آنچه در درجه اول پروژه IGI را از داشتن یک کلاسیک کاملاً عقب نگه داشت ، عدم وجود حالت چند نفره و برخی اوقات رفتارهای بسیار زشت AI بود. اگر Innerloop دو سال ماموریت یک بازی را تحویل داد ، ناامید کننده بسیار عالی بود. خوشبختانه به نظر می رسد آنها قدم هایی برای پرداختن به موضوعاتی که با اصل داشته اند برداشته اند. موتور پرتاب شده است. کارهای معمول دوباره کار شده است. آنها یک سیستم صرفه جویی بسیار پس انداز تر را معرفی کرده اند. و البته ، یک ویژگی چند نفره مناسب نیز وجود دارد.

آنچه بیشتر در مورد IGI اصلی جذاب بود قدرت بالای بازی تک نفره بود و به همین دلیل است که بلافاصله توجه من با دنباله جلب شد. به نظر می رسد Innerloop این بار تمایل بیشتری دارد تا بازیکن را به ضرب و شتم همه چیز پرتاب کند ، فقط با حداقل بار (تنظیم) صحنه ، قبل از اینکه انتظار داشته باشید کار خود را انجام دهید ، خود را آزار دهید.

داستان از ابتدای کار IGI ، دیوید جونز به پاراگراف در روسیه برای بازیابی شواهدی مبنی بر تولید نوع جدید سلاح EMP سرقت شده آغاز می شود. آنچه به عنوان یک طرح ماموریت ماموریت ظاهراً جالب توجه انتخاب می شود ، به زودی شروع به پیچیدن چندین پیچ جالب می کند ، اما هرگز به اندازه کافی ژرف نمی شود که واقعاً خود گیم پلی را لمس کند ، زیرا روایت به ندرت با شما دخالت می کند. این اهداف را پیدا کنید در نتیجه داستان و بازی در واقع کاملاً جدا از یکدیگر احساس می شوند.

کفش ورزشی

دانلود بازی و ترینر و معرفی بازی پرطرفدار igi 2

بازی همانطور که انتظار دارید بازی می کند و به فرمول اصلی کاملا وفادار می ماند. دو سال بلوغ در ژانر مخفی کاری ، اینانلووپ را وادار کرده است تا با دقت بیشتری به نحوه عملکرد عناصر مخفیکاری در IGI2 توجه کند ، و ما اکنون با چشمی مانند شاهین ، دشمنان متلاطم بیشتری را در اختیار داریم. برای کمک به سنجش احتمال کشف شدن در این زمینه ، نوعی کنتور سنجش خطر به سبک Splinter Cell در کنار نوار سلامتی شما وجود دارد که جزئیات آن را در مورد احتمال کشف شدن شما توضیح می دهد. متأسفانه به دلیل محدودیت های موتور ، شما نمی توانید از نور و سایه در هر جای دیگری و همچنین سام فیشر استفاده کنید و بنابراین antics خفاش شما بیشتر به توانایی شما در پنهان کردن گوشه ها و نگه داشتن کلید خزیدن بیشتر اعتماد می کند.

کمک به شما در روش خود چند وسیله بسیار پرهیجان است. دوربین شکاری و عینک حرارتی در حال افزایش هر دو به شما کمک می کنند تا به سرعت ارزیابی کنید که احتمالاً در معرض خطر بودن قرار دارید ، به خصوص با توانایی دومی برای دیدن سطوح بلافاصله قابل مشاهده. احتمالاً حتی پرشکوه تر از این دو رایانه درخشان GPS در زمان واقعی نقشه است که یک نمای کلی از موقعیت مکانی شما را به شما نشان می دهد و شما را قادر می سازد تا در هنگام انجام مسیرهای گشت زنی ، اهداف بزرگنمایی و دشمنان را بزرگنمایی و حرکت کنید. این ابزارها فرصتی عالی برای شما فراهم می کنند تا بتوانید به سادگی از گزینه های خود استفاده کنید و یک مسیر رویکرد مناسب را برنامه ریزی کنید.

نزدیک شدن صحیح به وضعیت در IGI2 کاملاً ضروری است. تأکید بر دقیق بودن بسیار قوی است و عجله کردن یک پایه با یک دستگاه مسلسل یک ایده کاملاً وحشتناک است. ممکن است مدتی کار کند ، اما سرانجام آلارم فرو می رود و قبل از آنکه بدانید آن را در یک کلبه می بندید و به سرعت در مهمات در حال اجرا هستید. زندگی شما می تواند بسیار ساده تر شود و با لرزه زدن به بالای تاج تپه ، چند دوربین امنیتی با اسلحه تک تیرانداز خود ظاهر شد و با احتیاط از گشت های نگهبان جلوگیری کرد. ناامید کننده ، شما مجبور به بازی کردن مانند این در بیشتر قسمت های بازی هستید و می توانید کمی دلسردکننده از مهار شور و اشتیاق AK-47 خود را در صورت تمایل به پایان رساندن مأموریت در یک قطعه ، بسیار ناامید کننده بدانیم.

زیبا

دانلود بازی و ترینر و معرفی بازی پرطرفدار igi 2

از نظر گرافیکی ، این بازی بسیار شبیه به اصلی است. پیشرفت های موجود در فاصله قرعه کشی و جزئیات کامل زمین علاوه بر این خوش آمدید ، و جلوه های جدید آب کاملاً دوست داشتنی است. برعکس ، برخی از مدل ها ، به ویژه وسایل نقلیه و جزئیات داخلی ، از مراقبت کافی در فضای بیرون برخوردار نیستند و تضاد عجیبی بین درخشش گرافیکی سرسبز و فضای داخلی مجموعه فیلم های کرکی کم مشاهده می کنید. همچنین درخشش تصویری عجیب و غریب ، مانند سایه های مدل های پخش کننده که از میان دیوارها و کوه ها در حال پیش بینی هستند ، می باشد و طبق سایه جونز او یک شکل از یک تکه نان دارد.

از طرف دیگر ، طراحی صدا با یک موسیقی متن فیلم مناسب و دارای برخی از جلوه های نقطه خارق العاده ، سازگارتر است. اسلحه ها درست به نظر می رسند ، برف و شن شن به زیر صاف درست می یابند ، و گلوله ها حتی با مقادیر مناسب ، پینگ نیز از فلز بهم متلاشی می شوند. تنها اسلایدهای واقعی در بخش صدا به شکل بازیگری صدای خدای ناگوار دشمن است.

در حالی که من در آن حضور دارم ، یک مورد دیگر که دارم به اصطلاح AI پیشرفته بازی ارائه می دهم. اگرچه دشمنان به راحتی در شکار کردن شما به سر می برند ، به دنبال پوشاندن لباس و به جستجوی رفقا برای کمک هستند ، دشمنان هنوز راحت می توانند طعمه ای به اتاق خود دهند که یکی یکی از آنها بیرون بیاید ، اما اجساد زیادی در در ورودی جمع می شوند. این تاکتیک را با این واقعیت همراه کنید که دشمنان دیگر به یک پروژه جدید پاسخ نمی دهند: IGI و شما یک روش بسیار ساده برای پاک کردن بسیاری از مناطق دارید ، به شرط آنکه بتوانید یک مکان زیبا را از هر طرف پوشش دهید.

چالش برانگیز

دانلود بازی و ترینر و معرفی بازی پرطرفدار igi 2

با وجود نقاط ضعف و لغزش در اینجا و آنجا ، IGI2 کاملاً یک چالش سخت است. با سه کارزار بزرگ که هر یک از سطح مختلفی تقسیم می شوند و هرکدام مدت زمان زیادی را برای رسیدن به آن می گذرانند ، احتمال دارد که روزهای پایانی بتوانید در آن شرکت کنید. این امر تا حدودی به این دلیل است که بسیاری از سطوح به اندازه ناخن ها سخت هستند و برخی از آنها می توانند از سرگرمی تحریک کننده تر باشند.

خوشبختانه در سیستم صرفه جویی کاملاً طراحی مجدد ، که از طریق رایانه نقشه شما قابل دسترسی است ، امداد رسانی ارائه شده است. بسته به نوع دشواری انتخاب شده شما ، تعداد ذخیره صرفه جویی در هر سطح را خواهید داشت ، و به طور معمول سه اسلات شما را بدون اینکه بازی را به عنوان یک خزانه داری سریع صرفه جویی کنید ، انجام می دهید و در عین حال همزمان از جلوگیری از سرخوردگی از بین بردن خط مویی که با اولین محصول جلوگیری می کند ، استفاده می کنید. عنوان بیش از حد اغلب.

من به طور طبیعی حالت چند پخش کننده را فراموش نکرده ام ، اما به نظر می رسد که Codemaster است ، زیرا با تلاش ما فقط به راحتی نمی توانیم سرورهایی را پیدا کنیم که کد بررسی ما را بازی کنند. با توجه به تجربه ما و دیگران در آزمون چند نفره اخیر ، به نظر می رسد علاوه بر این ارزشمند و برنامه ریزی شده ای هم داشته باشد. این بازی به شکل یک موضوع عینی و هدف گرا به سبک CS در شش نقشه با تفکر طراحی شده است. ما اطمینان داریم که Innerloop قصد دارد به طور کامل از این نسخه از بازی پس از انتشار با اقساط نقشه ها و سلاح های جدید از طریق به روزرسانی های patch پشتیبانی کند. رایگان برای بوت شدن فانتزی که ، مگه؟

نتیجه

من از همان ابتدا که IGI2 در پیش گرفته بود ، متعجب شدم. از همان ابتدا مشخص بود که اینرنلوپ به انتقاداتی که در بازی اول وارد شده بود گوش می داد و به طور مستقیم مشکلات را برطرف می کرد. تأثیر این است که IGI2 برخی جذابیت های ساده و بی تکلف را از دست داده است که باعث شده تا Project IGI در تلاش برای رقابت با بازیکنان واقعی مانند Splinter Cell و Raven Shield ، جذاب شود و در تلاش های خود برای انجام این کار اندکی ضعیف و شفاف ظاهر شود. هرچند که یک فرصت را بدست آورید ، یک تیرانداز نسبتاً صالح و کاملاً زندگی در آن است - نه کاملاً جهشی که به امیدش امیدوار بودیم.

 

دانلود بازی igi 2

 

دانلود ترینر بازی

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی