اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود بازی نیروی گونشین genshin impact برای اندروید

دانلود بازی نیروی گونشین genshin impact برای اندروید

یک تجربه نقش آفرینی مهیج

بسیاری از بازی های جهان آزاد تاکنون به تلفن های همراه عرضه نشده است و مواردی که ارزش بازی دارند زیر انگشتان ما هستند.

Genshin Impact در ابتدا شبیه انیمیشن ژاپنی به نظر می رسد و سازنده این بازی عناوین مختلفی را توسعه داده و به نوعی نسخه به روزرسانی شده تمام عناوین قبلی خود است که امروز برای اولین بار در ایران می توانید آن را از esmneveshte  نصب کنید.

  • معرفی بازی ویدیویی

RPG های مختلفی در Miket وجود دارد ، لاک پشت های نینجا: افسانه ها یکی از مواردی است که می توانید با سایر بازی های خود امتحان کنید و Teenage Mutant Ninja Turtles را همراهی کنید.

  • داستان بازی

جهان پر از شیاطین و موجودات شیطانی است و شما باید سعی کنید آنها را در نقش ناجی نابود کنید ، با گذشت زمان در بازی آنها موجودات مختلف را کنترل می کنند و شما می توانید با هر یک از این شخصیت ها بازی را به صورت مستقل انجام دهید و داستان بازی را توسعه دهید و داستان بازی داستانی عمیق و منحصر به فرد را روایت می کند که در کمتر بازی شاهد آن بوده ایم موبایل اندروید.

  • Genshin Impact ، بازی خالص نقش آفرینی در موبایل

گیم پلی بازی جنبش زیادی به شما می دهد و مانند بازی های رایانه ای می توانید هنگام مرور خطوط داستانی ، ماموریت های مختلفی را امتحان کنید و تمام کنترل های گیم پلی بازی برای موبایل بسیار مناسب است و به راحتی می توانید شخصیت های کنترل شده بازی را ببینید و از محیط های فوق العاده جلوی خود لذت ببرید.

چهار عنصر اصلی که دنیای ما را تشکیل می دهند در بازی وجود دارند و شخصیت های شما از این عناصر به عنوان نقاط قوت استفاده می کنند و هر یک از این شخصیت ها نقاط ضعف خاص خود را نیز دارند و باید مراقب نحوه استفاده این شخصیت ها باشید.

  • گرافیک و صدا

گرافیک بازی احساسی مشابه انیمه ژاپنی دارد و از جزئیات زیادی در محیط بازی استفاده شده است و تمام ویژگی های مورد نیاز ما از این بازی نقش آفرینی جهان باز را می توان در Genshin Impact مشاهده کرد.

صدای بازی کاملاً با گرافیک آن مطابقت دارد و تلفیق صدا و تصویری که در بازی نمایش داده می شود ، باعث می شود تا تأثیر شگفت انگیز موبایل را تجربه کنیم.

  • جنبه های مثبت بازی

انیمیشن بازی بسیار چشم نواز است و در تمام صحنه های بازی ظاهر می شود و سازندگان بازی سعی کرده اند داستانی غنی را روایت کنند.

محدود کردن گفتگو در هنگام مکالمه در بازی امکان پذیر است ، و این باعث می شود که داستان زیبا و پویاترتری را مشاهده کنیم.

  • جنبه های منفی

برای برخی از تلفن های همراه ، موارد فنی مانند فریم پایین و مشکلات گرافیکی گزارش شده است و این مشکلات فنی باعث شده که برخی از بازیکنان نتوانند از گیم پلی و داستان عالی بازی لذت ببرند.

برای خرید شخصیت های مختلف باید پول بپردازید که البته این برای RPG چندان مناسب نیست ، اما با توجه به اینکه این بازی به صورت رایگان منتشر می شود ، می توانیم به دلیل سیستم اقتصادی بازی در تلفن همراه تشخیص دهیم.

  • چگونه بازی Genshin Impact را بارگیری کنیم؟

برای دانلود این بازی می توانید این عنوان را از طریق Miket بارگیری کنید ، این بازی یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی در تلفن های همراه است این بازی شامل داده های اضافی است و می توانید این بازی را با نصف قیمت بارگیری کنید ، ویژگی های مختلف بازی باعث می شود ساعت ها سرگرم شوید و با یک بازی بسیار زیبا و چشم نواز همراه باشید. .

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی