اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود بازی مورتال کمبت برای کامپیوتر

دانلود بازی مورتال کمبت برای کامپیوتر

در این مطلب برای شما دانلود بازی مورتال کمبت برای کامپیوتر آماده کردیم دوستان نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

 

Mortal Kombat 11 ، جدیدترین بازی جنگی توسعه دهنده NetherRealm Studios ، به مراتب بیشتر از عناوین شکوه و عناوین است که این سریال شهرت خود را ساخته است.
دنباله روایتی برای Mortal Kombat X ، Mortal Kombat 11 از سفرهای زمانی استفاده می کند ، دقیقاً مثل یکی دیگر از ویژگی های محبوب محبوب موسیقی پاپ که اخیراً منتشر شده است تا شخصیت های خود را در برابر رقبایشان در گذشته گشوده کند تا بتواند حال را تغییر دهد.

هرچه Mortal Kombat 11 به سنت سریال اعمال خرد و عرفان جهانی ادامه می دهد تا پایه و اساس عملیات نظامی ، نینجا ها ، خدایان و هیولا را در هم بکشد تا یکدیگر را به صورت مستقر درآورد.
این بازی PC برجسته به راحتی بهترین بازی Mortal Kombat تا به امروز است و بنابراین توصیه ای آسان است.

یک سری بازی جنگی نیست که بخواهم بیشتر از مورتال کامبت دوست داشته باشم.
این یک قسمت قسمت Dragon را وارد کنید ، یک قسمت Big Trouble در کوچک چین ، و بسیاری کلوچه و ملودرام.

با این حال ، انیمیشن های فوق العاده سفت و سخت آن همیشه مرا از لذت بردن از جریان بازی باز داشته اند.
با وجود Mortal Kombat 11 ، NetherRealm Studios انیمیشن ها را بهبود بخشید به گونه ای که این حملات با روشی نرم تر به هم وصل می شوند.

بازی بهتر از سایر Mortal Kombat قبل از آن به نظر می رسد و بازی می کند.
با وجود پیشرفت های انیمیشن ، با این حال ، برخی از شخصیت ها هنوز هم مواضع عجیب و غریب جنگی یا حرکات حمله ای ندارند که فاقد عامل جالب فیلمهای رزمی که این سریال از آنها تقلید می کند.

Mortal Kombat 11 (برای رایانه شخصی)

ویژگی های تهاجمی و دفاعی

علاوه بر دو مشت ، دو ضربه ، حرکات ویژه و سیستم Variation Returning ، هر جنگنده Mortal Kombat 11 دارای Fatal Blow و Krushing Blow جدید است.
Fatal Blow جایگزین Mortal Kombat XL (39.99 دلار در بازی Green Man Gaming) X-Ray Move می شود.
این یک حمله جدید است که شما با فشار دادن همزمان دکمه های ماشه کنترلگر خود هنگامی که سلامت شخصیت شما کمتر از 30 درصد است ، انجام می دهید.
به عنوان یک Fatality درون بازی فکر کنید که آسیب بزرگی به شما وارد می کند.
شما فقط می توانید یک بار در هر مسابقه آن را فرود بیاورید ، اما اگر حمله را سوت بزنید ، می توانید مدت کوتاهی صبر کنید و دوباره آن را امتحان کنید.
این امر باعث می شود افراد تا زمانی که شخصیت هایشان به هم وصل نشوند ، آن را به سادگی اسپم کنند.
Krushing Blow یک حرکت کوچک دسته کوچک وزن یا حرکت ویژه است که در شرایط گیم پلی بی نظیر اتفاق می افتد.
فقط در هر مسابقه یک بار قابل استفاده است.

Mortal Kombat 11 (برای رایانه شخصی)

بسیاری از حالت های بازی

Mortal Kombat 11 چهار حالت اصلی و پر محتوای دارد: Konquer ، Fight ، Kustomize و Learn. Konquer جایی است که شما Story Mode را بازی می کنید ، در نبردهای Tower Challenge شرکت می کنید و پاداش ها را در The Krypt باز می کنید.
جنگ نبردهای محلی یا آنلاین است.
Kustomize جایی است که شخصیت خود را با وسایل و تجهیزات تازه ، همانند Injustice 2 (18.00 دلار در آمازون) سازگار می کنید.
Mortal Kombat 11 با آن بازی مبارزات ابرقهرمانی تفاوت دارد زیرا توانایی شخصیت ها را از دنده ای که دوست دارند جدا می کند ، بنابراین در را برای گزینه های سفارشی سازی بیشتر باز می کند.
Learn حالت آموزش است.
در آنجا می توانید آموزش های رزمی ابتدایی و پیشرفته را اجرا کنید ، وارد Fatality Training شوید ، یا فقط به هم بزنید و به تنهایی حمله کنید.

برج زمان ، یکی از دو برج چالش ، بحث برانگیز است.
این حالت آنلاین دارای چالش های پویا و جوایز درون بازی است و شما را در مقابل یک دستگیره رقیب قرار می دهد — و بسیار دشوار است ، خصوصاً وقتی اصلاح کننده های مسابقه در ترکیب قرار می گیرند.
بازیکنان حدس می زنند که این مورد عمدی بوده است تا مردم به خرید Konsumables تقویت کننده جنگنده با پول در دنیای واقعی تشویق شوند.

در حال حاضر ، NetherRealm Studios به طور مستقیم تأیید نکرده است که دلیل این چالش شدید است ، اما توسعه دهنده Towers of Time را تسخیر کرده و به بازیکنان اهدا کننده پاداش 500،000 Koin ، 500 Hearts ، 1000 Soul Fragments و 1000 Time Krystals ، چهار ارز بازی را اهدا کرده است. . برج های جدید زمان یک خزانه داری نیست ، اما نسبت به گذشته کمی نرمتر است.

Mortal Kombat 11 (برای رایانه شخصی)

گزینه های بی شماری بازی رایانه شخصی

NetherRealm Studios اظهار داشت که Mortal Kombat 11 حداقل یک پردازنده 3.1 گیگاهرتز AMD Ryzen 3 1200 یا 2.66GHz Intel Core i5-750 ، AMD Radeon HD 7590 یا Nvidia Geforce GTX 670 GPU ، 8 گیگابایت رم و ویندوز 7 64 بیتی کار می کند سیستم. دسکتاپ بازی من که دارای 8 گیگابایت حافظه رم و کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1080 Ti است ، بازی را با سرعت 60 فریم در ثانیه اجرا کرد (FPS) ، با نرخ فریم گاه به گاه در اینجا و آنجا. گفته می شود ، انیمیشن های سینمایی Mortal Kombat 11 ، مانند Fatal Blows and Fatalities ، با سرعت 30FPS اجرا می شوند. کیرپت نیز خوشبختانه ، NetherRealm Studios اظهار داشته است که قصد دارد وصله ای را منتشر کند که آن عناصر را تا 60FPS برساند. Mortal Kombat 11 بارگیری 60 گیگابایتی است ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که هارد دیسک رایگان یا فضای درایو حالت جامد قابل توجه است.

در یک تماس خوب ، NetherRealm Studios هنگام پشتیبانی در حالت تمام صفحه با مانیتور مناسب ، از پشتیبانی HDR10 نیز پشتیبانی می کند. همچنین گزینه های صوتی برای بلندگوهای رومیزی ، میله های صدا و تنظیمات سینمای خانگی چند بلندگو وجود دارد. Nvidia ShadowPlay Highlights همچنین پشتیبانی می شود ، بنابراین می توانید نرم افزار Nvidia GeForce Experience خود را تنظیم کنید تا به طور خودکار Fatalities ، Fatal Blows و سایر نکات برجسته را ضبط کند. برگزار کنندگان مسابقات از حالت تورنمنت قدردانی می کنند ، که به شما امکان می دهد به سرعت تنظیمات بازی رقابتی تأیید شده NetherRealm Studios را فعال کنید.

به عنوان یک بازی Steam ، Mortal Kombat 11 از ویژگی های مورد انتظار از جمله Steam Cloud ، Steam Achievements و کارت های بازرگانی Steam پشتیبانی می کند. متأسفانه ، این بازی همچنین از جنجالی Denuvo Anti-tamper DRM پشتیبانی می کند ، که گمان می رود برخی از بازی ها با مشکلات عملکردی روبرو شوند.

بهترین مورتال کمبت

Mortal Kombat 11 یک بسته کاملاً شگفت انگیز است که شامل تقریباً همه چیزهایی است که می خواهید در یک بازی مبارزاتی با مشخصات بالا و احتمالاً موارد دیگر داشته باشید. مانند عنوان عالی Tekken 7 (49.99 دلار در بسته نرم افزاری Humble) ، جدیدترین عنوان استودیوی NetherRealm Studios به دلیل داستان پردازی ، اکشن هیجان انگیز و تصاویر خون آلود ، به احتمال زیاد برای مدت طولانی در تنظیمات گاه به گاه و esports بازی می شود.

 

دانلود بازی

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی