اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود بازی بسکتبال ان بی ای NBA 2K20 98.0.2 Apk پول بی نهایت+مود+دیتا

دانلود بازی بسکتبال ان بی ای NBA 2K20 98.0.2 Apk پول بی نهایت+مود+دیتا

دانلود بازی بسکتبال ان بی ای NBA 2K20 98.0.2 Apk پول بی نهایت+مود+دیتا

با اقدام به اقدام عملی 2K کنید NBA 2K20 برای تلفن همراه ، شامل 5 داستان جدید NBA ، یک داستان جدید MyCAREER و یک حالت Run The Streets جدید! از بسکتبال 5 بر 5 با تیم های عالی NBA فعلی یا همه زمانه گرفته تا ، استریت بال بلک تاپ NBA 2K20 در با انواع حالت های بازی برای همه بازیکنان پر شده است.

ویژگی ها:
ALL RUN STREETS MODE NEW
برای اولین بار در هر بازی NBA 2K ، MyPLAYER خود را در سرتاسر جهان در یک سری از مسابقات Streetball 3 بر 3 قرار دهید. با یک توانایی داغ روبرو شوید و بازی را با توانایی ها و ویژگی های بسیار بهبود یافته به دست آورید. در مقابل سایر بازیکنان برای مکانی در صفحه رتبه بندی شده رقابت کنید یا ببینید که چقدر می توانید از مسابقات قهرمانی کنید.

بازگرداندن داستان های NBA
تاریخچه برخی از مشهورترین بازیکنان و تیم های NBA را با 5 داستان جدید NBA تجربه کنید.

داستان جدید
MyCAREER MyPLAYER خود را بسازید و از دانشگاه به NBA بروید. آیا شما برای کسب جایگاه خود در بین بزرگان همیشگی NBA ، چه چیزی لازم دارید؟

انجمن انجمن
کنترل یک تیم را به عنوان جنرال موتورز کنترل کنید. مدیریت فهرست ، پیشاهنگی و پیش نویس کلاس تازه کار تازه وارد ، رسیدگی به بودجه و موارد دیگر!

MULTIPLAYER
یافتن مخالفان با ویژگی جدید Quick Match آسانتر و سریعتر از گذشته است. از طریق LAN یا Google Play Games با سایر بازیکنان ارتباط برقرار کنید تا بازی 5 بر 5 یا بازی های Blacktop را انجام دهید.

موسیقی 2K BEATS
متن فیلم جدید موسیقی متن فیلم شما را در سفر خود به بالای NBA همراهی می کند و دارای آهنگ هایی از Drake ، Diplo ، T-Pain و موارد دیگر است!

 

 

  • بروزرسانی شده: 2020-03-28
  • نسخه فعلی: 98.0.2
  • حجم پرونده: 17 مگابایت + 3.10 گیگابایت
  • رمز عبور: "www.rexdl.com"
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی