اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود اخرین نسخه ربات افزایش فالوور های اینستاگرام نینجاگرام کرک شده

دانلود اخرین نسخه ربات افزایش فالور های اینستاگرام نینجاگرام کرک شده

Ninjagram برنامه ای است که با استفاده از آن می توانید خودتان این سیستم را در برنامه Windows مدیریت کنید ، در صورت چرخاندن دیگران و ارسال خودکار نظر ، سایر کاربران را به طور خودکار دنبال کنید. Inse Instagram به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در بین مردم جهان تبدیل شده و خدمات مختلفی را به کاربران ارائه می دهد. برنامه اینستاگرام به طور معمول بر روی تلفن هوشمند شما اجرا می شود ، اما با برنامه NinjaGram می توانید حساب خود را با روش های مختلف متن ، و همچنین تعداد زیادی فالوور و پسندیدن با Ninja Instagram Instagram Bot ضرب کنید. بد آورد شما می توانید از کاربران اینستاگرام از هر مکان استفاده کنید (نتایج جستجو ، خبرمایه خود ، سایر کاربران یا عکسهای گرفته شده در یک مکان خاص)

اگر حساب شما به طور ویژه تنظیم شود ، تقاضای خود را تا حد زیادی افزایش می دهید. با NinjaGram می توانید تمام درخواست های خود را به صورت خودکار بپذیرید. می توانید کاربران خود را با تعداد دنبال کنندگان ، دنبال کنندگان یا پست ها فیلتر کنید. فیلتر کردن و مشاهده تصاویر بر اساس تعداد پسندیدن و سن. اگر کاملاً ضروری نیست ، اما اگر به IP نیاز دارید ، خود را مخلوط کنید (توسط پروکسی).

 

اگر از برنامه Ninjagram استفاده و دانلود کنید ، می توانید بودجه فعلی و بودجه مورد علاقه و همچنین حساب ماه آوریل خود را دریافت کرده و از طریق برنامه مدیریت کنید. در واقع با استفاده از این ربات تلگرام می توانید به طور خودکار دنبال کنندگان خود را افزایش داده ، نظرات خودکار ارسال کرده و لایک های خودکار انجام دهید. ویژگی های مدیریت برنامه از نظر عملکرد مانند پسندیدن و دنبال کنندگان می توانند به طور خودکار و بدون وقت اضافی در آوریل صرف شوند و هشدارها و هشدارهای برنامه را برای اجرای برنامه های شما فراهم کنند. این ابزار دارای ویژگی های خودکار است و برای محافظت از شما توسط پروتکل های امنیتی محافظت می شود. در نسخه جدید ، اشکالات تمام نسخه ها برطرف شده و امکان پذیر است.


برخی از ویژگی های نرم افزار افزایش فالوور NinjaGram Instagram follower:

لغو خودکار پیگیری: به دو روش انجام می شود ، شما می توانید بعد از X روز سیگار بکشید یا کاربرانی که شما را دنبال نمی کنند ، از هر یک از کاربران خود تغذیه می شوند.
نظر خودکار: به صورت خودکار نظرات خود را از لیست نظراتی که به برنامه داده اید ارسال کنید
Superlike: مانند 5 عکس از کاربر هدف
لایک خودکار: عکس های حساب جدید یا لایک های هشتگ محور خود را لایک کنید
پشتیبانی کامل از زبان فارسی در ارسال نظرات یا جستجوها
عکس ها / کاربران را در مبانی مختلف پیدا کنید مانند: جستجو بر اساس برچسب ، جستجو بر اساس کلمه کلیدی و ..
مانند عکس هنگام دنبال کردن کاربر
تاخیر زمانی برای ایمن نگه داشتن حساب خود
دارای سیستم لیست سیاه است
سیستم پشتیبانی پروکسی
تعویض عکس
نامهای کاربری انسانی را در هشتگهای سفارشی استخراج کنید
و ..
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی