اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود اخرین نسخه بلواستکس | BlueStacks App Player 4.160.10.1119

دانلود اخرین نسخه بلواستکس | BlueStacks App Player 4.160.10.1119

BlueStacks با وجود فرم های جدید قابل تبدیل تبدیل هیبریدی ، نیاز به حمل دو دستگاه را کاملاً برطرف می کند. در پایان ، مصرف کننده مزایای اندروید و ویندوز را در همان رایانه بدست می آورد.
اگر تا به حال آرزو کرده اید که می توانید قبل از نصب روی دستگاه خود ، برنامه های Android را امتحان کنید یا فقط می خواهید از همان برنامه ها در دستگاه Android و رایانه خود استفاده کنید ، برنامه BlueStacks Free Player App را بررسی کنید.

 

در این پست برای شما دوستان عزیز
بلواستکس 4,بلواستکس 5,بلواستکس ورژن 2,بلواستکس برای ویندوز,بلواستکس ورژن قدیمی,بلواستکس چیست,بلواستکس برای ویندوز 8,بلواستکس جدید,بلواستکس پرتابل,بلواستکس 64 بیتی,بلواستکس ورژن 4,بلواستکس نسخه 3,بلواستکس ویندوز 7,بلواستکس برای ویندوز 10,بلواستکس 32 بیتی,بلواستکس روت شده جدید,بلواستکس ورژن 1,بلواستکس روت شده برای ویندوز 10,بلواستکس روت شده برای ویندوز 7,بلواستکس برای گوشی اندروید
 آماده کردیم


 

این نرم افزار به رایانه های شخصی و رایانه های شخصی مبتنی بر ویندوز 7 اجازه می دهد تا برنامه های Android را در محیط ویندوز اجرا کنند بدون نیاز به نصب SDK Android یا اصلاح نرم افزار اصلی. App Player همچنین به رایانه های شخصی و رایانه های لوحی اجازه می دهد تا به لطف فناوری Cloud Connect شرکت مبتنی بر Android ، برنامه های همگام شده از یک دستگاه Android را نصب کنند. کاربران به سادگی نیاز به بارگیری و نصب برنامه رایگان Player در رایانه شخصی و برنامه Cloud Connect رایگان به یک دستگاه Android دارند.

برنامه هایی که از قبل نصب شده اند می توانند به صورت تمام صفحه یا در یک پنجره اجرا شوند. طبیعتاً به دلیل این که آنها برای رابط لمسی طراحی شده اند ، کاربران ممکن است بخواهند از رایانه شخصی ویندوز 7 مبتنی بر لمسی ، یک لپ تاپ با یک پد یا تبلت چند لمسی استفاده کنند ، اما هنوز هنگام استفاده از استاندارد عملکردی دارند. موس و صفحه کلید

برنامه های Android را سریع و تمام صفحه پخش کنید
برنامه های مورد علاقه خود را از تلفن Android خود با استفاده از BlueStacks Cloud Connect به رایانه شخصی خود فشار دهید
 اجرای 10 برنامه از پیش بارگذاری شده "از جعبه"
 حداکثر 26 مورد از برنامه های مورد علاقه خود را نصب کنید
 ممکن است سریع در نت بوک ها و رایانه های لوحی قدیمی کار نکند

 

دانلود نسخه 32 بیتی با حجم 514 مگابایت
 

دانلود نسخه 64 بیتی با حجم 519 مگابایت

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی