اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

جواب، جدول صفحه 43 کاروفناوری هشتم

جواب، جدول صفحه 43 کاروفناوری هشتم

جواب، جدول صفحه 43 کاروفناوری هشتم

کار با پرسش تفاوت میان وبگاههایی که با ( // :https ) شروع می شوند با سایر وبگاه ها در چیست؟ این موضوع را از دبیر خود سؤال https پروتکلی است که دارای امنیت بالاتری است و امکان هک شدن اطلاعات در این پروتکل در مقایسه با http کمتر است
در صورت تایید شدن همه اطلاعات نمون برگ ها توسط شما و پذیرش آنها توسط سرویس دهنده پست الکترونیکی، نشانی پست الکترونیکی جدیدی ایجاد می شود که متعلق به شما خواهد بود. از این پس می توانید با دادن این نشانی به سایر هم کلاسی ها و دبیر خود، اطلاعات مربوط به کارهای مدرسه را با یکدیگر به اشتراک بگذارید.
.
پس از مشاهده فیلم بازیابی رمز عبور، کارکلاسی زیر را انجام دهید.
کار کلاسی فرض کنید رمز عبور خود را فراموش کرده اید. در این صورت تلاش کنید با یکی از روشهای پیشنهادی سرویس دهنده پست الکترونیک، به پست الکترونیکی خود دسترسی پیدا کنید. برای دسترسی به آن سعی کنید به سوالات پاسخ دهید .
د روی صفحه سرویس دهنده چه اخطاری ظاهر می شود؟ : مثلا پیام «رنگ مورد علاقه شما چیست؟» یا «نام بهترین دوست شما چیست؟» ظاهر می شود . و اگر اخطار «رنگ مورد علاقه شما چیست؟» بیاید، آیا شما به خاطر دارید که در پر کردن فرم دریافت نشانی چه نوشته اید؟
و
پس از مشاهده فیلم آموزشی تنظیمات نمایه (پروفایل)، کار کلاسی زیر را انجام دهید .
به کار کلاسی گزینه های مختلف موجود در بخش نمایه را بررسی کنید و ببینید کدام یک از اطلاعات می تواند در پیدا کردن شما به دیگران کمک

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی