اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

جدیدترین عکس های لوکا سابات Luka Sabbat 2021

جدیدترین عکس های  لوکا سابات Luka Sabbat 2021

جدیدترین عکس های  لوکا سابات Luka Sabbat 2021

جدیدترین عکس های  لوکا سابات Luka Sabbat 2021

 

جدیدترین عکس های  لوکا سابات Luka Sabbat 2021

 

جدیدترین عکس های  لوکا سابات Luka Sabbat 2021

 

جدیدترین عکس های  لوکا سابات Luka Sabbat 2021

 

جدیدترین عکس های  لوکا سابات Luka Sabbat 2021

 

جدیدترین عکس های  لوکا سابات Luka Sabbat 2021

لوکا سابات مدل ، بازیگر ، سبک و طراح مد آمریکایی است. پس از کسب شهرت اولیه به عنوان مدل با حضور در نشریات مد مانند "Vogue" ، "Complex" و "Refinery29" ، او در راه تثبیت خود به عنوان بازیگر است. Sabbat که اهل نیویورک است ، قسمت قابل توجهی از کودکی خود را نیز در پاریس گذراند. علی رغم اینکه در خانواده ای با میراث مد به دنیا آمد ، اما در ابتدا علاقه چندانی به مد نداشت و ترجیح می داد وقت و توجه خود را در موسیقی هیپ هاپ و بازی های ویدیویی بگذارد. وی توسط کوین آماتو عکاس و بازیگر نقش آفرینی کشف شد و متعاقباً با ReQuest Model Management امضا کرد. در سالهای بعد ، Sabbat با همکاری با افرادی مانند Dolce & Gabbana ، Hugo Boss ، Vogue ، Tommy Hilfiger و American Eagle یک رزومه چشمگیر ایجاد کرد. علاوه بر این ، او بخشی از کمپین آدیداس اورجینال "آینده" بود. در سال 2018 ، سابات اولین بازیگری خود را با به تصویر کشیدن لوکا هال در کمیته مستقل "Grown-ish" فریفرم انجام داد.

لیست های توصیه شده:

لیست های توصیه شده:

حرفه

در سال 2015 ، لوکا سابات در SoHo توسط کوین آماتو مشاهده شد که در آن زمان به دنبال ایجاد استعدادهای جوان برای Hood By Air بود. اندکی بعد ، او با مالک ReQuest Model Management آشنا شد و متعاقباً با آژانس امضا کرد.

طولی نکشید که موفقیت در این صنعت را یافت. او از آن زمان با دولچه و گابانا ، هوگو رئیس ، ووگ ، تامی هیلفیگر و عقاب آمریکایی کار کرده و در Vogue ، Complex و Refinery29 حضور داشته است. خبرگزاری های معتبری مانند فوربس و نیویورک تایمز مقالاتی در مورد وی منتشر کرده اند. ساباط بخشی از کمپین "آینده" آدیداس اورجینال بود ، که از جمله موارد دیگر ، این فرصت را به او داد تا در بیلبوردی که بالای میدان تایمز قرار دارد ظاهر شود. وی همچنین برای پیاده روی در باند نمایش "Yeezy Season 1 Presentation" کانی وست در هفته مد نیویورک در سال 2015 انتخاب شد.

ساباط اظهار داشت که آرزو دارد بیشتر از مدل سازی برای طراحی شناخته شود. او به عنوان مدیر هنری پروژه ای به نام 'HotMess' فعالیت می کند ، پروژه ای که به عنوان همکاری عکاسی با عکاس نوح دیلون آغاز شد. این مجموعه بعداً در استودیوی میلک در نیویورک به نمایش درآمد و باعث ایجاد مجموعه کالاهای Hot Mess شد.

وی همچنین برای راه اندازی خط LUKA X MONINI با طراح جواهرات ایتالیایی جیانی مونینی همکاری کرده است. کاتالوگ آنها شامل گوشواره ، آویز ، دستبند ، گردنبند و انگشتر است که قیمت آن می تواند تا 2400 دلار باشد. علاوه بر این ، او خط لباسی Sabbat X RLTD را با پدرش ایجاد کرد تا از خیریه Help Haiti بهره مند شود.

او به عنوان بازیگر در سریال تلویزیونی 'Grown-ish' در نقش لوکا هال ظاهر شده است. او قرار است با فیلم آینده "مردگان نمی میرند" اولین سینمایی خود را انجام دهد.

شاید خوشت بیاد

لیست های توصیه شده:

لیست های توصیه شده:

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

زندگی شخصی

لوکا سابات در 26 نوامبر 1997 در شهر نیویورک ، نیویورک از کلارک سابات و جسیکا رومر متولد شد. از سه سالگی ، بخش قابل توجهی از زندگی جوانی خود را در پاریس گذرانده بود. ساباط میراث خود را ترکیبی از ایرلندی ، انگلیسی ، آلمانی و هائیتی توصیف کرده است. او از طریق پدرش یک برادر ناتنی به نام لین لووی دارد.

کلارک سابات یک طراح مشهور لباس است. او یک نسل اول آمریکایی است که از پدر و مادری هائیتی متولد شده است. کلارک نیز مانند پسرش اهل نیویورک است. او در ابتدا آرزوی معماری داشت اما بعداً تصمیم گرفت که در صنعت مد حرفه ای شود. او بیش از دو دهه در این حرفه فعالیت داشته و در حال حاضر یک طراح مستقل است که با افرادی مانند J Crew ، Ann Taylor و Loft مرتبط است.

جسیکا رومر قبل از تغییر مسیر و تبدیل شدن به یک سرآشپز ، یک سبک شناخته شده مد بود. در حالی که او یک طراح لباس بود ، برای طراحان لباس کریستین دیور و جان گالیانو کار کرده بود. او همچنین به عنوان یک بوکر مدل و به عنوان دستیار در Bureau Betak ، یک شرکت تولید کننده پیشرو در نمایش مد کار کرده بود.

علی رغم این واقعیت که وی در خانواده ای با سابقه مد در دو شهر با صنایع و فرهنگ های شکوفا و شکوفا پرورش یافت ، اما سابات علاقه چندانی به مد در سال های اولیه زندگی خود نداشت. در عوض ، او وقت خود را به بازی های ویدئویی ، گوش دادن به هیپ هاپ و خواب اختصاص داد. مدتی نگذشت که وی توسط کوین آماتو کشف شد و به طور جدی شروع به بررسی مدلینگ به عنوان یک حرفه کرد.

به گفته ساباط ، او دلقک کلاس بود و حتی در دبیرستان کلاس های کمدی improv را شرکت می کرد. وی بعداً از آکادمی هنرهای پایین منهتن فارغ التحصیل شد. وی در دانشگاه تحصیل کرد اما حتی قبل از پایان ترم اول تحصیل را رها کرد. در مصاحبه ای با فوربس در سال 2017 ، سببات اظهار داشت که اگرچه در ابتدا می خواست دانشگاه را تجربه کند و "کارهای گنگ" را انجام دهد ، اما ناگهان بسیار حرفه ای شد.

سابات در سال 2014 با یک زن جوان استرالیایی به نام دنی استانی دیدار کرد. در سال 2017 ، او با آدریانا مورا مدل کاستاریکا رابطه داشت. او همچنین با مدل دیگری به نام کایا گربر ارتباط داشت. در سپتامبر 2018 ، او با شخصیت تلویزیونی ، معاشرت ، مدل ، و کورتنی کارداشیان ، بازرگان ، که 19 سال از او بزرگتر است ، دیده شد. در 15 سپتامبر ، آنها در حال صرف شام با هم در The Nice Guy ، یک رستوران ایتالیایی در لس آنجلس دیده شدند. پس از آن ، آنها به Chateau Marmont رفتند.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی