اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

تعبیر و تفسیر خواب سگ | حمله سگ در خواب


تعبیروتفسیر خواب سگ

تفسیر دیدن سگ غریبه و وحشی که قصد حمله به اورا دارااست، وجود کینه میباشد که فرومایه و پست میباشد. درصورتی که حمله سگ را دفع کرد، بر معاند غلبه میکند. در صورتی‌که سگ بیماری هاری داشت، معاند او نیز بیماری روحی داراست. در‌صورتی‌که کسی ببیند که سگ خرقه او‌را پاره کرد، معاند وی منجر می‌شود تا صلح و آشتی وی و بقیه افراد به وسیله بدگویی هایی که انجام می‌دهد به عناد تبدیل شود. درصورتی که کسی روئت کرد که گوشت سگ می‌خورد، حرام خوار و ربا خوار میباشد.

درصورتی که سگی ماده به منزل اش وارد شد، و تماشاچی خواب مردی مجرد باشد، زنی پست با خصایص زشت به تزویج او درمی آید. در حالتی‌که سگ شکاری داشت، معاند تماشاچی خواب، کینه اش را آشکار می‌کند. در شرایطی که کسی خواب رویت کرد که سگی در جایی نهفته گردیده بود و پارس می‌کرد، معاند او در پنهانی از وی غایب بودن مینماید و دیگر افراد را علیه وی می شوراند. در‌حالتی که تماشاچی خواب، سگی را مشاهده کرد که سگ دیگر را در بحث و پارس کردن و منازعه از پای درآورد، و یکی آن ها فراروگریز کرد، یکی‌از دشمنانش از میدان بیرون می‌شود.

در‌حالتی که کسی سگ پاسبان به وی کادو اعطا کرد، وی به مراقبت از فرد زشتی روی میاورد که از وی فایده غالب شود. در صورتی روئت کرد که سگ شکاری، شکاری را آورد و جلوی وی انداخت، استدلال که میراث ای به وی می‌رسد که از جنس حرام بدست آمده میباشد.
تفسیر خواب گاز به دست آوردن سگ

در‌حالتی که سگی جامه او‌را گاز گرفت و قسمتی از بدنش نیز آزرده شد، از معاند ضرر و زیان مشقت بار می بیند.

    امام درستگو (ع) می‌فرماید: دیدن سگ درخواب بر چهار وجه میباشد:
    معاند،
    فرمان روا طامع،
    دانشمند و خادم بدکار،
    مردمان غماز (حرف چین).

محمد ابن سیرین میگوید: سگ در خواب دیدن، معاند پست فرومایه میباشد و سگ ماده در خواب زن فرومایه میباشد. تعبیر و تفسیر خواب سگ سیاه عناد میباشد از عرب، و سگ سپید ، عناد میباشد از فارس. در صورتی ببیند که سگ بر او بانگ می‌کرد، استدلال که از کینه سخنی زشت شنود. در صورتی ببیند که سگ او‌را بگزید، برهان که او‌را از معاند گزند برسد. چنانچه مشاهده کرد خرقه وی به آب دهن سگ آلوده و کثیف شد، برهان میباشد از کینه خسته شود. در حالتی که روءیت کرد خرقه وی بدرید، ادله که در مالش نقصان پدید آید.
در حالتی‌که ببیند که گوشت سگ میخورد، برهان که معاند را به کینه دیگر دفع نماید. درصورتی که ببیند سگی را نان می اعطا کرد، ادله میباشد که روزی بر او فراخ شود. در حالتی که ببیند سگ با او قربت نمود، برهان که معاند در او طمع نماید. در حالتی که ببیند که سگ بر او توکل کرده بود، برهان میباشد بر عناد فرومایه اعتماد نماید و فعالیت او‌را نصرت دهد. در صورتیکه رویت کرد که شیر سگ میخورد، استدلال که هراس و بیم مشقت بار به او برسد و باشد که با معاند اورا خصومت افتد.
در‌صورتی‌که ببیند که سگ از او می گریخت، عامل میباشد معاند از او برحذر باشد. درصورتی که ببیند که سگی ماده درخانه وی درآمد، ادله که زنی فرومایه را به زنی نماید. در صورتی رویت کرد که سگی لباس اورا به دندان بگزید، استدلال میباشد مکروهی بر او برسد.

اسماعیل بن اشعث میگوید: سگ شکاری در خواب، معاند میباشد. در‌صورتی‌که ببیند که به سگی شکار میکرد، برهان که از کینه دعوی علم نماید و نه و بهره یابد. در حالتی‌که ببیند گوشت شکار میخورد، ادله که به جا مانده یابد. درصورتی که ببیند که سگ شکاری از خویش به دور نمود، ادله میباشد از عناد با سود غیروابسته شود.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی