اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

تعبیر خواب ماهی گرفتن زن حامله

تعبیر خواب ماهی گرفتن زن حامله

تعبیر خواب ماهی گرفتن زن حامله:

تعبیروتفسیر خواب ماهی برای زن حامله

ماهی در تفسیر خواب سرازیر شناسی، با مفاهیمی مثل کسب تجربه و ریسک پذیری دارای ربط میباشد. حیواناتی که در خواب مشاهده می کنیم، سمبل غریزه ها متعدد مو جود در خلق و شخصیت خودمان میباشند. درصورتی که شما تحت عنوان شخصی آبستن، سمبل ماهی را در خواب خویش ببینید، می بایست دقت داشته باشید که درحال حاضر، راجع‌به آینده‌ی فرزند خویش و روش‌ی رویش وی، چه سوال‌هایی در ذهن دارید.

در حالتی که این خواب به وسیله شخصی چشم خواهد شد که از بارداری ترس داشته و درخصوص آینده‌ی فرزند خویش در گیر شک گردیده باشد، سمبل ماهی، پیامی از جانب ناخودآگاه اوست مبتنی بر این که با هراس‌های خویش با شجاعت رو به رو گردیده، و دراین باره به مهارت‌ها و تجربیات خویش در طی معاش توکل نماید.

بسیار اهمیت دارااست که ماهی را در خواب خویش چه‌طور مشاهده میکنید. در شرایطی که تحت عنوان یک زن آبستن، خویش را سرگرم تناول کردن طعام ماهی ملاحظه کنید، می بایست اعتنا داشته باشید که‌این خواب تصویرگر نیاز درونی شما به یک غذا فکری میباشد. مخصوصا در صورتیکه در هنگام میل کردن غذا ماهی، حس مثتبی داشته باشید. همینطور در‌حالتی که در خواب حس فرمائید که عشق‌مند می باشید تا غذا ماهی بخورید، ولی به آن دسترسی ندارید، نشان دهنده‌ی شم فقدانی میباشد که در داخل خویش مشاهده می کنید. این خواب از شما میخواهد تا نیاز‌های فکری خویش را بشناسید. مثل نیاز به شور، مطالعه و ورزش؛ و این نیاز‌ها را به طرز‌ای منطقی برطرف نمائید.
 

تعبیر و تفسیر خواب ماهی قرمز رنگ برای زن حامله

رنگ قرمز رنگ در تعبیر و تفسیر خواب جاری شناسی، با احساسات و هیجانات پر نمک انگیز دارای ارتباط میباشد. این خواب قادر است به نگرش‌ها و گرفتاری‌های شما درخصوص جریان عشق و علاقه در معاش دارای ارتباط باشد. در حالتی که تحت عنوان یک زن حامله، در خواب ملاحظه کنید که ماهی‌های قرمز رنگ به خواب نبود آب در هم اکنون تلف شدن می باشند، می بایست بدانید که آب در تفسیر خواب، استعاره از ضمیر ناخودآگاه و احساسات درونی بشر است. این خواب از شما می خواهد تا در زمینه ی احساسات و گرفتاری‌های عاطفی، به داخل خویش بازگشت کرده و به ندای قلب خویش گوش فرا دهید.

تعبیروتفسیر خواب ماهی و استعاره از جنین داخل رحم

در بعضی مکاتب تعبیر و تفسیر خواب امروزی، ماهی استعاره از رشد جنین می باشد و به نگرش شما در خصوص بارداری و ساخت و ساز مثل دارای ربط میباشد. در این‌حالت ممکن میباشد ماهی را در تنگ با حوضچه ببینید. بسیار اهمیت دارااست که با دیدن این خواب، چه رمانتیک در شما زنده میشود. به صورت نمونه در‌صورتی‌که در زمان دیدن این خواب حس خوف را تجربه نمائید، نشان دهنده‌ی واهمه‌های درونی شما از ساخت‌و‌ساز مثل هست. این خواب از شما می خواهد تا به نحوه‌ای منطقی با این واهمه‌ها رو به رو گردیده و اذن ندهید که تداوم این ذهن ها، منجر دلسردی یا این که ساخت‌و‌ساز حس افسردگی در باطن شما خواهد شد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی