اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

تعبیر خواب نیش زدن مار آبی رنگ

 

همان طور که میدانید خواب یکی‌از علامت های پهناور پروردگار میباشد که می‌دانیم که خواب اخوی مرگ میباشد و بی شباهت به مرگ وجود ندارد.موقعی که می خوابیم روح از تن ما جداگانه میگردد و هنگامی که می میریم هم روح از بدنمان غیروابسته می‌گردد.

 

روح در خواب به عرش می رود و به همین استدلال میباشد که ما خواب میبینیم و گهگاه رویای صادقه میبینیم.زمانی در قرآن مینگریم بارها کلمه و واژه خواب را می‌بینیم و این آرم اهمیت خواب دارااست.

خواب در قرآن بنام حُلم آمده میباشد و گهگاه هم به طور توده آن یعنی احلام ، و گهگاه منام و رویا.در روایات به طور رویا آمده میباشد و از خواب های خوب بنام مبشرات مذکور شده‌است.
تعبیروتفسیر خواب مار آبی‌رنگ نویسنده

مجموعاَ دیدن مار در خواب به معاند پنهانی اشاره دارااست و با اعتنا اینکه اکثر مارهای آبی‌رنگ نمی توانند به ما زخم برسانند مضمون‌ خواب کسی میباشد که زورش به ما نمیرسد اما با ما عناد می نماید و عمل مارا حاد می‌کند اما در مجموع نمی تواند زخم دور از شوخی بزند.

 

  • خواب دیدن مار در آب

در شرایطی‌که در خواب یک یا این که تعدادی مار در آب مشاهده کنید مضمون‌ خواب شما این میباشد که نگرانی دارید و از این وضعیتی که شرایط فعلی در ان می باشید راضی نیستید و میخواهید وضعیت را به نفع خویش عوض فرمائید.
تعبیر و تفسیر خواب مار آب آنلی بیتون

در صورتی در خواب مار آبی‌رنگ ملاحظه کنید مضمون‌ خواب این میباشد که کسی شمارا دوست داراست البته به ظاهر این را اکران نمی دهد و با شما لجبازی میکند.

عشق وی به شما خیلی زیاد میباشد و برای دسده شدن نزد شما با شما لجبازی میکند.
خواب مار آبی رنگ کتاب مرز و بوم رویاها

دیدن مار آبی رنگ در خواب به عشق و علاقه و عاشقی اشاره داراست و اینکه تماشاچی خواب معاش رمانتیکی را خواهد داشت.

در حالتی‌که مار آبی‌رنگ شما‌را نیش زد مفهوم خواب این میباشد که در روش علاقه پاره ای اذیت می وشید که‌این اذیت هم برای شما شیرین میباشد.

در‌حالتی که مار آبی‌رنگ با شما دوست بود مفهوم خواب این میباشد که در اثر این علاقه به تمامی چیز می رسید و از حمایت خانواده همسر خویش برخوردار خواهید بود.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی