اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

تعبیر خواب دیدن شکم زن حامله

تعبیر خواب دیدن شکم زن حامله:
حضرت دانیال (ع) می فرمایند: تعبیر و تفسیر ظواهر یا این که داخل و درون شکم، کالا و اموال می باشد،‌‌‌‌‌ البته ابن سیرین میگوید: تعبیر و تفسیر شکم، مرتبط با فرزندان می شود،‌‌‌‌‌ کرمانی نیز می گوید: تعبیرش خویشان و قوم میباشد (تعبیرهای متفاوت).

  • اندازۀ شکم

ابراهیم کرمانی میگوید: در حالتی که ملاحظه کنی شکم تو پهناور شده‌است، تعبیرش محصول و اموال میباشد. ابن سیرین می گوید: در حالتی‌که مشاهده کنی که شکم تو مثل زن آبستن، وسیع شده‌است، یـعـنـی متاع و اموال و نعمت مادی بدست می آوری و هر چه قدر شکم تو بزرگتر باشد تعبیرش این میباشد که فرآورده و اموال بیش تر خواهد بود.
ابراهیم کرمانی می گوید: در صورتیکه ملاحظه کنی شکم تو کوچک شده‌است، یـعـنـی فرزندانت در گیر عیب و مشکل گردیده و همینطور در گیر کاهش و ضرر مالی می‌شوی (دفع بلا و دغدغه).

  • ضعف یا این که دل درد

ابن سیرین می گوید: در‌حالتی که ملاحظه کنی شکم تو ضعیف شده‌است، یـعـنـی پشت و پناه تو ضعیف میگردد.
در‌حالتی که مشاهده کنی شکم تو درد میکند، یـعـنـی کالا حرام مصرف میکنی. در شرایطی‌که هر که مرده میباشد را در خواب خودت مشاهده کنی که از دل درد فغان میکند، یـعـنـی آن مرده در عالم جنس حرام مصرف نموده است.
تعبیروتفسیر دارای ارتباط :   گرسنگی یا این که سیری  

  • بقیه مورد ها

ابراهیم کرمانی میگوید: در شرایطی که مشاهده کنی هر چه در شکم داشتی خارج آوردی و شستی و مجدد وارد شکم کردی، یـعـنـی به مراد خودت میرسی.
اسماعیل بن اشعث میگوید: چنانچه مشاهده کنی ابلیس را گرفته‌ای یا این که ابلیس وارد شکم تو شده‌است، یـعـنـی به انجام گناه و خرابی درگیر می‌شوی.
ابن سیرین می گوید: در‌حالتی که مشاهده کنی شکم تو می‌لرزد، یـعـنـی در سفر در گیر زحمت و سختی می‌شوی.
جابر مغربی میگوید: در صورتیکه ملاحظه کنی در شکم تو سوراخی موجود است، یـعـنـی از اهل و عیال و زن و فرزند خودت ناامید می‌شوی، و یا این که تعبیرش این میباشد که اهل و عیال و زن و فرزند تو کالا و اموالت را میخورند.
چنانچه روی شکم خودت موی ملاحظه کنی، تعبیرش این میباشد که بدهکار می‌شوی. در شرایطی که مشاهده کنی موهای شکم خودت را تراشیده‌ای، یـعـنـی بدهی خویش را پرداخت می کنی .
امام صادق (ع) میفرمایند: تعبیرهای شکم عبارتند از: 1- محل دانش 2- نظم و نظام 3- زندگانی و زندگی و معیشت 4- فرزندان

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی