اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

تعبیر خواب حجامت توسط زن

  • تفسیر خواب به ماجرا منوچهر مطیعی تهرانی

    حجامت خون به چنگ آوردن از آدم میباشد و نام فاعل آن حجام. در قدیم این کار بسیار متداول بود و هر فصل بهار اضافه نوباوه ها خون می گرفتند و ایشان را حجامت می کردند با این تصور که خون آلوده و کثیف پاک بشود و به جای آن تن خون جدید بسازد. امروز این فعالیت را نمیکنند مگر در بیمار‌ستان ها و به تجویز پزشکان کارشناس. معبران در رابطه حجامت زیاد نوشته اند البته زیرا ترسیم وجود ندارد و به تدریج احتمال دیدن آن در خواب می‌باشد مختصر اشاره ای می‌شود. ابن سیرین نوشته در حالتی‌که کسی ببیند حجامت می‌گردد آن که حجامت می‌نماید در صورتی دوست باشد امانتی به حجامت شونده می سپارد و در‌صورتی‌که بیگانه و معاند باشد بر معاند موفق می‌شود. ولی به حیث اینجانب حجامت سوء استعمال و تعدی میباشد. در صورتی‌که در خواب مشاهده کنید که شما کسی را حجامت میکنید شما به حدود آن فرد تجاوز و به حق وی تعدی می‌کنید. در شرایطی که مشاهده کنید کسی شما‌را حجامت می نماید چنانچه حجام ناآشنا باشد شناخت به محصول شما تجاوز مینماید یا این که پول شمارا میخورد و یا این که به شغل و مقامتان دیده می دوزد و در صورتی‌که آشنا و دوست باشد از معاند ناشناسی ضربه می خورید یا این که متضرر میشوید و یا این که به منجر وی معزول میگردید در شرایطی که شاهد حجامت باشید اختلافی واقعه می افتد سبب به تجاوز و سوء استعمال که شما هم در آن دخیل می باشید.

  • تفسیر خواب به قصه ابن سیرین

    در حالتی که ملاحظه کنی دوستت تورا حجامت مینماید، یـعـنـی امانتی را به تو می‌سپارد.
    درصورتی که ملاحظه کنی حجامت کننده‌ای ناشناس در جای ناشناسی تو‌را حجامت مینماید، یـعـنـی نوشته و قراردادی را می‌نویسی و مسئولیت سر کردگی و حکومت کردن را به عهده میگیری.
    در حالتی که مشاهده کنی فرد پیری تو‌را حجامت می کند، یـعـنـی عزت و بزرگی به دست می آوری
    در صورتیکه ملاحظه کنی فردی برنا یا این که دشمنت تو‌را حجامت مینماید، یـعـنـی از شر معاند خودت در امان میمانی و از اندوه و حزن نجات پیدا میکنی

  • تعبیروتفسیر خواب به ماجرا جابر مغربی

     تعبیروتفسیر حجامت کنندۀ مسن، اقبال و بخت تو هست.
    تعبیروتفسیر حجامت کنندۀ برنا، معاند تو است.

  • تفسیر خواب به قصه امام صادق

    یـعـنـی از بیماری نجات پیدا میکنی.
    چنانچه ملاحظه کنی فرد جوانی تورا حجامت می‌نماید، یـعـنـی در‌صورتی‌که شخص دانا و دانشمندی باشی، از دانش، عزل و برکنار می‌شوی.
    تعبیرهای حجامت عبارتند از:  1- امانت‌داری 2- شرط کردن 3- به حکومت وصال 4- بشاش شدن 5- رابطه و مصاحبت با پیرها 6- حفظ و نگهداری سنت رسول (ص) 7- در حالتی‌که دانشمند هستی، از دانش عزل و برکنار می‌شوی، مخصوصاًً در شرایطی که ملاحظه کنی فرد جوانی تورا حجامت میکند (تعبیرهای متفاوت).

  • تفسیر خواب به قصه ابراهیم کرمانی

    در‌حالتی که ملاحظه کنی «پادشاهی» را حجامت می کنی، یـعـنـی نزدیک و مقرب شاه می‌شوی و به مراد‌ات می رسی.
    در حالتی‌که ملاحظه کنی فرد جوانی را حجامت می کنی، یـعـنـی از معاند باخت می خوری.
    در حالتی که مشاهده کنی فرد مسن و سالخورده‌ای را حجامت کرده‌ای، یـعـنـی فعالیت تو بهتر می گردد .
    گر ملاحظه کنی شیشۀ حجامت تو شکسته میباشد، یـعـنـی زنت از عالم می‌رود یا این که اینکه اورا جدایی میدهی.

  • تفسیر خواب به داستان یوسف پیامبر

    حجامت
    کردن شعف بود

  • تعبیروتفسیر خواب به ماجرا محد العنبری

    حجامت کردن در خواب، بر اشخاص صاحب و مالک توان، مانند فرمان روا، حکم دهنده، دانا، دکتر و … دلالت دارااست؛ در صورتیکه کسی ببیند که شخصی اورا حجامت می‌نماید، در‌صورتی‌که پول بقیه افراد نزد وی باشد، حکم دهنده به اجبار از وی میگیرد ؛ در صورتیکه بخواهد وصلت نماید، زن می‌گیرد. همینطور، دیدن شخصی که حجامت می نماید، به برطرف شدن ناراحتی و حزن و بیماری دلالت دارااست.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی