اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

تعبیر خواب برف روی سنگ قبر

تعبیر خواب برف روی سنگ قبر

تعبیر خواب برف روی سنگ قبر :

تعبیروتفسیر خواب به قصه امام جعفر صادق
دیدن برف به خواب بر شش وجه میباشد. اولیه: روزی، دوم: زندگانی، سوم: متاع بسیار و ارزانی نرخها، چهارم: لشگر بسیار، پنجم: بیماری، ششم: حزن و غم. در‌حالتی که بیند در فصل تابستان برف توده میکرد، استدلال که کالا بسیار و حلال توده نماید. در حالتی‌که به فصل‌زمستان توده میکرد، استدلال که به عیش خوش طی کرد و سود بسیار یابد.
تفسیر خواب به قصه محمد بن سیرین
برف به خواب دیدن، اندوه و ناراحتی و عذاب میباشد، مگر اندکی چشم بود. در شرایطی که در فصل زمستان برف بیند، یا این که به جایگاهی که پیوسته در انجا برف میباشد، استدلال که اهل آن موضع را اندوه و حزن برسد. جابرمغربی گوید: دیدن برف به خواب لشگر هزیمتی میباشد، خاصه با برف که با برف بیند.
تعبیروتفسیر خواب به ماجرا ابراهیم کرمانی
برف به خواب دیدن در سردسیر، ادله بر نه و خیر و خوبی نماید و در گرمسیر، عامل بر ناراحتی و غم و قحط میباشد. در‌صورتی‌که بیند برف به وقت خویش می‌خورد، بهتر از آن میباشد که بی وقت بود.
تعبیر و تفسیر خواب به قصه منوچهر مطیعی تهرانی
برف در خواب حزن و غم میباشد. روزهایی که برف می بارد هوا گرفته ابر و مه غلیظ افق را پوشانده آمد و رفت و معاشرت معدود می‌گردد و بیشتر عموم در صورتی‌که رمز عمل نباشند وقت خویش را در منزل و در کنار حریق می‌گذرانند. در‌این‌صورت‌ بشر اندوهگین میگردد. همین وضعیت در خواب می باشد با این تفاوت که اندوهگین میباشد و سپس خواب برف می بیند موضوع حزن در روح و ضمیر وی وجود داراست و با این مورد زیرا می خوابد برف در خواب می بیند. مردم معبران برف را حزن و ناراحتی و کسالت تفسیر کرده اند و تنها این می‌ماند که برف را چه‌گونه و کجا ببینیم. در‌حالتی که در خواب ملاحظه کنید جایی برف می بارد که آنجا را نمی شناسید ابن سیرین نوشته برای صاحب و مالک آن جا و جای  غمی میرسد البته این خواب گویای بیم از حزن و اندوهی میباشد که نمی دانید ادله آن چه است. ولی میباشد و در روزهای آینده نیز با شما یاور خواهد بود. در شرایطی‌که ببیند که در فصل‌تابستان برف عده می نماید گویا یک غنیمت میباشد و غنیمت چیزی میباشد که بدون‌پول و بی زحمت به دست شما رسد. این خواب به تماشاچی می‌گوید که سودی از جایی بخش وی میشود که انتظارش را ندارد و در صورتیکه در فصل‌زمستان دیدید که برف پارو می نماید و برف را بدور می ریزد کسالت و ناراحتی و ناراحتی را از خویش می زداید. خارج بردن برف از منزل نیز به دور کردن حزن خانوادگی میباشد. از کرمانی نقل میباشد که برف در سردسیر نه و برکت میباشد و در گرمسیر حزن و ناراحتی.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی