اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

بیوگرافی و عکسهای جدید نائومی اسکات Naomi Scott 2020

 

تولد: 6 مه 1993

ملیت: انگلیس

مشهور: بازیگران نقش اول خوانندگان پاپ

سن: 26 سال ، زنان 26 ساله

نشانه خورشید: برج ثور

همچنین به عنوان شناخته شده است: نائومی گریس اسکات

متولد: هونسلو ، لندن ، انگلیس

مشهور به عنوان: بازیگر

قد: 5'6 "(168 سانتی متر) ، 5'6" ماده
خانواده:

همسر / سابق: جردن اسپنس (م. 2014)

پدر: کریس اسکات

مادر: اوشا اسکات

 

بیوگرافی و عکسهای جدید نائومی اسکات Naomi Scott 2020

 

 

نائومی اسکات بازیگر و خواننده انگلیسی است. او در صنعت سرگرمی انگلیس و آمریکایی مارک خود را رقم زده است. او به خاطر بازی در فیلم ابرقهرمانی 'Power Rangers' مشهور است. برخی از مهمترین پروژه های تلویزیونی او سریال های تلویزیونی "Terra Nova" و "Bites Life" و فیلم تلویزیونی "Lemonade Mouth" بود که با خوانندگی "Bridge Church Band Band" و سرانجام توسط Kéllé Bryan خواننده موسیقی پاپ انگلیس کشف شد. نائومی وارد بازیگری شد و با بازی در نقش "مگان" در سریال "نیش زندگی" به عنوان "مگان" در نقش "مگان" ظاهر شد. اولین نقش او در یک تولید آمریکایی نقش "موهینی" مو "بانارجی" بود. در درام موسیقی نوجوانان ، "لیموناد دهان." سالهای بعد او را به عنوان "کیمبرلی هارت" در فیلم ابرقهرمانی آمریکایی "قدرت رنجرز" و به عنوان "مادی شانون" در درام علمی-تخیلی آمریکا "Terra Nova" ظاهر کرد. فیلم "علاءالدین" او را در نقش "شاهزاده خانم یاس" بازی خواهد کرد. "فیلم بعدی" فرشتگان چارلی "، او را به عنوان یکی از" فرشتگان اصلی "معرفی می کند." او همچنین بخش های نامرئی EPs را منتشر کرده است. وعده ها و ترانه های غیر آلبوم "نذر" و "بی ربط".

 

 

 

بیوگرافی و عکسهای جدید نائومی اسکات Naomi Scott 2020

 

کودکی و زندگی اولیه

     نائومی اسکات ، نائومی گریس اسکات ، در 6 مه 1993 در شهر هونسلو در لندن ، انگلیس ، در یک مادر هندی گجراتی ، اوشا اسکات (نوعی جوشی) و یک پدر انگلیسی ، کریستوفر اسکات به دنیا آمد. مادرش در اوگاندا متولد شد و سپس در سنین جوانی به انگلیس مهاجرت کرد. پدر و مادر نائومی کشیش در "کلیسای Bridge" در وودفورد ، لندن هستند. او یک برادر بزرگتر به نام جوشوا دارد.
     نائومی در کارهای مبلغین و فعالیتهای ارتباطی شرکت کرده است. او در مدرسه متوسطه دنیوی مسیحی مستقر در لوتون موسوم به "مدرسه بنیاد دوانان" شرکت کرده است.

 

 

بیوگرافی و عکسهای جدید نائومی اسکات Naomi Scott 2020

 

 

حرفه

    نائومی فعالیت خود را به عنوان خواننده با گروه "Bridge Church Youth Band" آغاز کرد. اولین بار توسط Kéllé Bryan خواننده ، بازیگر و شخصیت تلویزیونی انگلیس مورد توجه واقع شد و بیشتر به عنوان عضوی از گروه دختران R&B بریتانیا "Eternal" شناخته شد. برای امضای معامله با آژانس سرگرمی برایان. سپس نائومی با تیم ترانه و نویسندگی انگلیسی "Xenomania" همکاری کرد.
    در سال 2009 ، او اولین نقش اصلی بازیگری خود را بدست آورد که در دومین فصل از سریال "زندگی نیش" به عنوان "مگان" بازیگر شد. "او در 11 قسمت از این سریال ظاهر شد که اقتباسی از این فیلم بود. سریال اصلی دیزنی کانال ایتالیا با عنوان "نیش های زندگی - Pillole di vita".
    او پس از استماع از طریق یک کنفرانس ویدئویی از لندن ، با بازی در نقش ‘Mohini" مو "Banarjee در درام موسیقی آمریکایی نوجوانان آمریکایی" Lemonade Mouth "در سال 2010 وارد زمین شد. این اولین پروژه بازیگری او با یک شرکت تولید آمریکایی بود. این فیلم بر اساس رمانی در سال 2007 با همین نام توسط مارک پیتر هیوز ساخته شده است. این نمایش در 15 آوریل 2011 در "کانال دیزنی" آغاز به کار کرد. مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت و به نائومی کمک کرد تا او را به عنوان بازیگر در ایالات متحده به رسمیت بشناسد.
    نائومی همچنین در برخی از آهنگ های موسیقی متن فیلم 'Lemonade Mouth' که توسط "Walt Disney Records" در 12 آوریل 2011 منتشر شد ، اجرا کرد. این شامل آهنگ های انفرادی او "She's So Gone" است که در مکان سوم به "حباب" رسید. در نمودار 100 Hot Singles ' او همچنین با سایر اعضای بازیگران در آهنگ های "بیشتر از یک باند" ، "دستیابی به موفقیت" و "Livin" از یک سیم بالا "همکاری کرد.
    وی سپس به عنوان "مادی شانون" ظاهر شد ، یک دختر 16 ساله باهوش و کم نظیر از نظر اجتماعی در سریال های علمی تخیلی آمریکایی "Terra Nova". این سریال از 26 سپتامبر تا 19 دسامبر به مدت یک فصل در "روباه" پخش شد. 2011
    در سال 2013 ، او در موزیک ویدیو آهنگ "Hurricane" توسط هنرمند ضبط آمریکایی Bridgit Mendler ، همبازی Naomi از "emon Lemonade Mouth" ظاهر شد. در همان سال ، او همچنین در دو فیلم کوتاه با نام های جدید ظاهر شد.

 

 

بیوگرافی و عکسهای جدید نائومی اسکات Naomi Scott 2020

 

 

زندگی شخصی

     نائومی با پدر و مادر و خانواده نزدیک است. او عاشق نوازندگی پیانو است و از خوانندگی ، ترانه سرایی و رقص لذت می برد.
     او قبل از ازدواج در ژوئن سال 2014 ، جردن اسپنس ، بازیکن فوتبال انگلیس را به مدت چهار سال قدمت گذاشت.

 

 

بیوگرافی و عکسهای جدید نائومی اسکات Naomi Scott 2020

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی