اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

بیوگرافی و عکسهای جدید شکیلا و پسرش بهراد 99

بیوگرافی و عکسهای جدید شکیلا و پسرش بهراد 99

 

در این پست برای شما دوستان عزیز شکیلا عشق,شکیلا خواننده,شکیلا اهنگ,شکیلا جدید,شکیلا قدیمی,شکیلا زندگی,شکیلا کمی با من مدارا کن,شکیلا نوایی,شکیلا بازا,شکیلا غوغای ستارگان,شکیلا سوغاتی,شکیلا خواننده ایرانی,شکیلا تو خاموشی,شکیلا آخرین کوکب,شکیلا رسوای زمانه,شکیلا دانلود,شکیلا مینویسم,شکیلا آشوب,شکیلا اینستا,شکیلا خط سوم آماده کردیم


 

تولد: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۴۱ (۳ مه ۱۹۶۲) تهران

ملیت : ایرانی

سبک(ها): موسیقی کلاسیک ایرانی

سال فعالیت: ۱۳۶۸ تا کنون

شکیلا در ۱۳ اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۱ در تهران متولد شد. شکیلا کوچکترین فرزند خانواده است. از همان دوران کودکی شیفته موسیقی بود و آثار نبوغ و استعداد در او یکی بود. در نه سالگی قطعه ای برای تلویزیون اجرا خواهد شد و آنها در نظر گرفته است که در پی آن برای خوانندگی دعوتش بود اما از آنجایی که سن وسال بود و خانواده اش نیز راضی نبودند قبول نکرد و به موسیقی در حد شرکت در برنامه های مدرسه و مسابقات استعدادهای درخشان و گاهی نیز هنرمندی در محافل خانوادگی قناعت کرد او همچنین تحصیلات خود را نیز با موفقیت پی گرفت.

 

biobazigaran_82118815_3083141338376624_6431672483615987700_n.jpg (1080×1185)

 

سن او کم بود و خانواده اش نیز راضی نبودند بنابراین در ادامه به مطالعه و موسیقی برنامه های مدرسه و مسابقات استعدادهای او محدود است. در پانزده سال سن برای یادگیری موسیقی ملی و ردیف های آوازی نزد محمود کریمی پرداخت و.... تا هجده سال سن برای ادامه یادگیری موسیقی کلاسیک به آمریکا رفت. شکیلا در سال ۱۳۶۸ به صورت حرفه ای موسیقی به عنوان یک هنر و صنعت در جامعه است. غنای لحن او در پیوند با ادبیات تالیف نادر ایجاد شده میآور

 

 

شکیلا به تاریخ شانزده مجموعه موسیقی (شامل چهارده آلبوم و دو آلبوم اجرای زنده) به بازار عرضه کرده است. آهنگ های خود را و آثار او بیشتر از یک شعر شعرایی چون مولانا., حافظ بابا طاهر ، عراق استفاده کرده است. همچنین برخی از آهنگ های او نیز بازخوانی آهنگ قدیمی از محمدرضا شجریان هایده ، حمیرا ، مرضیه ، دلکش ، پریسا و رسول نجفیان است. در ماه ژوئن, ۱۳۹۳, دختر پرویز مشکاتیان نسبت به بازخوانی آثار پدرش شکیلا به دادگاه تجدید نظر و علاوه بر محفوظ بودن حق پیگیری قانونی عنوان که هیچ چیز دردناک تر از شنیدن هنر پدر در کنار یک صدای قدرت است.

 

 

 

شکیلا دو پسر به نامهای "ماهی قزل آلا" و "استرلینگ" است که فرزند کوچک او در شهر "سان دیگو" ایالت کالیفرنیا فارغ التحصیل رشته زیست شناسی است.

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی