اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

بیوگرافی و عکسهای جدید امیلیا کلارک Emilia Clarke 2020

 

تولد: 23 اکتبر 1986

ملیت: آمریکایی ، انگلیسی

مشهور: بازیگران زن آمریکایی

سن: 33 سال ، زنان 33 ساله

خورشید نشانه: ترازو

همچنین به عنوان شناخته شده است: Emilia Isabelle Euphemia Rose Clarke

کشور متولد: انگلیس

متولد: لندن

مشهور به عنوان: بازیگر

قد: 5'2 "(157 سانتی متر) ، 5'2" ماده
خانواده:

مادر: جنیفر کلارک

شهر: لندن ، انگلیس

 

 

بیوگرافی و عکسهای جدید امیلیا کلارک Emilia Clarke 2020

 

 

 

Emilia Clarke یک بازیگر انگلیسی است که بیشتر به خاطر بازی در سریال HBO "بازی تاج و تخت" شناخته می شود. دختر یک مهندس صدا تئاتر ، در سنین کودکی در معرض دنیای بازیگری بود. او در مرکز درام لندن تحصیل کرد و در چندین تولید صحنه از جمله "صبحانه در تیفانی" بازی کرد. او اولین سریال تلویزیونی خود را با ایفای نقش مهمان در اپیزودی از اپرا صابون انگلیسی "پزشکان" آغاز کرد. او بعداً در سریال فانتزی "بازی تاج و تخت" که برای آن چندین جایزه و نامزدی کسب کرده بود ، نقش اصلی خود را در نقش Daenerys Targaryen بازی کرد. با ورود به فیلم ها ، کلارک در تعدادی از فیلم ها مانند "Terminator Genisys" ، "من قبل از تو" و "صدا از سنگ" بازی کرد. او به زودی در گلچینی آینده جنگ ستارگان با عنوان "انفرادی: یک داستان جنگ ستارگان" مشاهده می شود. کلارک یک بار توسط خوانندگان AskMen به "مطلوب ترین زن جهان" رای داده شد و در سال 2015 نیز به عنوان "زن   زندگیم Esquire" نامگذاری شد. وی علاوه بر زیبا و با استعداد ، وی یک بانوی قوی و مستقل است که هوادار افتخار فمینیسم است. در روز جهانی زن 2017 ، بازیگر زن انگلیسی نسخه ای در "HuffPost UK" منتشر کرد که نظرات خود را در مورد فمینیسم و ​​برابری جنسیتی بیان می کند.

 

 

 

بیوگرافی و عکسهای جدید امیلیا کلارک Emilia Clarke 2020

 

 

حرفه

    کار بازیگری اولیه امیلیا کلارک شامل دو نمایشنامه مرحله در سنت ادواردز و ده نمایشنامه در مرکز درام لندن است. اجراهای تلویزیونی اولیه او در اپیزودی از سریال "پزشکان" و فیلم تلویزیونی "حمله تریاس" قرار گرفت. در سال 2011 ، این بازیگر نقش اول زن را به عنوان Daenerys Targaryen در سریال فانتزی HBO به نام "بازی تاج و تخت" بازی کرد. عملکرد وی نظرات مثبتی را به دست آورد و او در سال 2011 جایزه EWwy را برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن درام دریافت کرد.
    در سال 2012 ، او فیلم های "Island Spike" و "Shackled" را ساخت. بلافاصله پس از آن ، او نقش اویل همینگوی را در فیلم درام جنجالی - جنس "دام همینگوی" بازی کرد. کلارک سپس در فیلم علمی تخیلی آمریکا "Terminator Genisys" ظاهر شد. این فیلم موفقیت تجاری بود هرچند که بازبینی ضعیفی نیز دریافت کرد. عملکرد وی مورد تحسین منتقدین قرار گرفت.
    او بعد در سال 2016 در فیلم "من قبل از تو" در فیلم "من قبل از تو" نقشی داشت. این فیلم یک فیلم بزرگ بود. در آن سال ، او همچنین در یک قسمت از "مرغ ربات" شخصیت Bridget را ابراز کرد. این بازیگر در سال 2017 فیلم "صدا از سنگ" را انجام داد. در همان سال ، او همچنین به ترتیب برای هر قسمت سریال های انیمیشن "حیوانات" و "رعد و برق را رها کرد" صداگذاری کرد. به زودی کلارک در نقش Qira در فیلم آینده "Solo: A Star Wars Story" دیده می شود.

 

بیوگرافی و عکسهای جدید امیلیا کلارک Emilia Clarke 2020

 

زندگی شخصی

     امیلیا کلارک به عنوان Emilia Isabelle Euphemia Rose Clarke در 23 اکتبر 1986 در لندن ، انگلستان به جنیفر کلارک و همسرش متولد شد. مادرش مدیر یک موسسه خیریه به نام بنیاد آنیما است در حالی که پدرش (در 10 ژوئیه 2016 درگذشت) به عنوان مهندس صدا تئاتر مشغول به کار بود.
     کلارک به مدرسه ری ری آنتونی و مدرسه سنت ادوارد رفت. بعداً در سال 2009 از مرکز درام لندن فارغ التحصیل شد.
     او در مورد زندگی عاشقانه این بازیگر صحبت می کند ، او تقریباً شش ماه قبل از شکست ، فیلمساز و طنزپرداز ، ست مک مک فارلین را ملاقات کرد. با این حال ، کلارک حتی پس از جدایی با MacFarlane دوست می ماند. او صاحب خانه بزرگی در کالیفرنیا است که در سال 201 خریداری کرد

 

بیوگرافی و عکسهای جدید امیلیا کلارک Emilia Clarke 2020

 

 

فیلم های امیلیا کلارک
1. من قبل از تو (2016)

   (عاشقانه ، درام)
2. Solo: A Star Wars Story (2018)

   (علمی تخیلی ، ماجراجویی ، فانتزی ، اکشن)
3. Terminator Genisys (2015)

   (اکشن ، علمی تخیلی ، ماجراجویی)
4. آخرین کریسمس (2019)

   (کمدی ، درام ، عاشقانه)
5. Spike Island (2012)

   (موسیقی ، درام ، کمدی)
6. Dom Hemingway (2013)

   (کمدی ، جرم ، درام)
7. صدا از سنگ (2017)

   (هیجان ، رمز و راز ، درام)

 

بیوگرافی و عکسهای جدید امیلیا کلارک Emilia Clarke 2020

 

 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی