اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

بیل گیتس از هیئت مدیره مایکروسافت کنار می رود تا کارهای خیریه را دنبال کند

بیل گیتس از هیئت مدیره مایکروسافت کنار می رود تا کارهای خیریه را دنبال کند

بیل گیتس از هیئت مدیره مایکروسافت کنار می رود تا کارهای خیریه را دنبال کند

 

بیل گیتس برای پیگیری فعالیتهای بشردوستانه خود از هیئت مدیره مایکروسافت کناره گیری کرده است ، اگرچه وی به عنوان مشاور مدیران در آنجا باقی خواهد ماند.

گیتس بنیانگذار مایکروسافت بود و از آن زمان مترادف این شرکت شد. اما امروز مایکروسافت در بیانیه ای اعلام کرد که گیتس هیئت مدیره را ترک کرد تا "وقت بیشتری را به اولویت های بشردوستانه خود از جمله بهداشت جهانی ، توسعه ، آموزش و پرورش و مشارکت روزافزون وی در مقابله با تغییرات آب و هوا اختصاص دهد."

مایکروسافت گفت ، گیتس همچنان به عنوان مشاور فناوری ساتیا نادلا و دیگر رهبران این شرکت باقی خواهد ماند ، وی را به ایفای نقش در شرکتی که با تأسیس خود باز می دارد ، واگذار می کند. گیتس از کار روزانه مایکروسافت به عنوان رئیس بنیاد بیل و ملیندا گیتس در ژوئن 2008 گذشت. وی به عنوان رئیس مایکروسافت خدمت کرد و این پست را در 4 فوریه 2014 ترک کرد.

گیتس در کار خیرخواهانه خود با همسرش ، ملیندا ، با کشورهایی همکاری کرده است تا به فقر ، بهبود آموزش ، و مبارزه با بیماریهای عفونی در کشورهای جهان سوم کمک کند.

نادلا در بیانیه ای گفت: "این افتخار و امتیاز فوق العاده ای بوده است که در طول سال ها با بیل کار کرده و آموخته ایم." بیل شرکت ما را با اعتقاد به نیروی دموکراتیک کردن نرم افزار و اشتیاق به حل چالش های اساسی جامعه بنیان نهاد. و مایکروسافت و جهان برای آن بهتر هستند. این هیئت از رهبری و چشم انداز بیل بهره مند شده است. و مایکروسافت همچنان از اشتیاق و مشاوره فنی بیل برای پیشبرد محصولات و خدمات ما بهره مند خواهد شد. من از دوستی بیل سپاسگزارم و مشتاقانه منتظر ادامه کار در کنار او برای تحقق مأموریت ما در توانمندسازی هر شخص و هر سازمانی در کره زمین هستیم تا به اهداف بیشتری برسیم. "

پس از عزیمت گیتس ، هیئت مدیره مایکروسافت اکنون 12 عضو دارد که به رهبری جان دبلیو تامپسون ، رئیس مستقل است.

 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی