اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

بهترین برنامه هک وای فای در سال 2020

بهترین برنامه هک وای فای در سال 2020

وقتی که وارد دنیای مجازی میشوید ، می‌دانید که نسبتاًً فراهم کردن هر فراگیری اصلی سوای اتصال به وب قابلیت و امکان پذیر نخواهد بود. امروز میتوانیم در هرجایی که هستیم خویش را در محاصره کانال های Wi-Fi پیداکنیم. به این ترتیب ، هر راهی برای دسترسی به آن ها مطمئنا خالی از لطف نخواهد بود. پس در همین لحظه که در درحال حاضر تلاوت این نوشته‌علمی میباشید بدون شک فضولی شما گل کرده و شما بدین نوشته ی علمی رسیدید درین نوشته‌ی علمی به هک وای فای با اندروید خوا هیم پرداخت.

خیلی از عزیزان می پندارند که صرفا از روش لینوکس میشه به کانال های وای فای نفوذ کرد البته این تاءمل صدق وجود ندارد چون از روش ویندوز یا این که اندروید نیز میتوان پسورد بعضی از کانال های وای فای را به دست آورد. امروز شما رو با ابزارهایی آشنا خوا هیم کرد که قابلیت و امکان های متعددی در مورد هک وای فای دارا‌هستند و برای هکرها یا این که دانشمندان امنیتی اثر گذار می‌باشند. ابزار هایی که پیرو با آنها آشنا خواهید شد بوسیله ما آزمایش گردیده اند و به طور کامل پاسخ گو میباشند.

از روش این ابزارها، دانشمندان امنیتی و هکرها می‌توانند به کانال های وای فای دسترسی پیدا نمایند تا زخم پذیری های احتمالی را پیدا نمایند و بتوانند دستگاه ها را در اختیار گرفتن نمایند. کانال های وای فای با بحران های امنیتی بیشتری در مقایسه با کانال های سیمی مواجه میباشد.

خب حتما نحوه های تخصصی برای جستن پسورد کانال های وایرلس موجود هست! ولی در‌این نوشته‌ی‌علمی شل ترین رویکرد ها را خوا هیم اعلام کرد و شما به راحتی می‌توانید از روش دیوایس اندرویدی که دارید به پسورد وای فای متبوع برسید. برنامه های خاصی موجود هست که به شما یاری می‌کند سوای هیچ هزینه ای به کانال های Wi-Fi دسترسی پیدا فرمائید. در مقابل ، نوشته‌علمی مارا درمورد چگونگی تعیین پسورد کانال های WiFi بخوانید تا در امان باشید. ؛)

درین نوشته ی علمی ، ما 15 برنامه برای اندروید را باز نگری خوا هیم کرد که می‌توانند به شما در دستیابی به پسورد کانال های Wi-Fi امداد نمایند.
ابزار Aircrack-ng

یک کدام از برنامه های قابل اعتماد به وسیله نفوذگرها میباشد. این برنامه در پلتفرم کالی لینوکس نیز وجود دارد و به صورت گسترده در آنجا به کار گیری می‌گردد. از‌آن‌جا‌که هر دو Android و kalilinux هر دو مبنی بر هسته Linux می‌باشند از این رو راحتی می قدرت از این برنامه در تلفن همراه های اندرویدی نیز استفاده نمود.

اجرای Aircrack-ng در Android عمل دشواری وجود ندارد تنها مشکلی که اضافه عزیزان در این مورد دارا هستند، کارت کانال هایی میباشد که از وضعیت مانیتور پشتیبانی مینمایند. در ذیل می توانید ابزارهایی که برای هک کردن وای فای در اندروید از روش ایرکرک به عمل می‌روند را ملاحظه کنید:

    دستگاه Android  که روت شده‌است.
    کامپیوتری که سیستم برهان آن لینوکس است. (ترجیحا کالی لینوکس)
    آداپتور USB OTG
    آداپتور USB بی سیم
    دوره و شکیبایی زیاد

در حال حاضر در صورتی نمی دانید به چه شکل کالی لینوکس را نصب فرمایید ، میتوانید این نوشته‌ی‌علمی را مطالعه نمائید که طریق های نصب و به کارگیری از کالی لینوکس را توضیح داده میباشد.
2- Kali Linux Nethunter

کالی لینوکس یک توزیع لینوکسی میباشد که به وسیله کمپانی افنسیو سکوریتی پشتیبانی می گردد. این سیستم ادله با اعتنا به امکان هایی که داراست آیتم دقت اکثر امنیت امور و هکرها شده‌است. کالی نت هانتر نیز اختصاصی تلفن همراه های گوشی پباده سازی شده‌است و شما به راحتی می‌توانید با نصب آن بر روی تلفن همراه گوشی خویش، در هر جایی که رفته باشید به‌این سیستم استدلال دسترسی داشته باشید و از ابزارهای جان دار در آن برای عملیات آزمایش نفوذ خویش به کارگیری فرمائید. برای کسب داده ها بیش تر می توایند به سایت Kali Linux NetHunter مراجعه‌کنید.

3- برنامه Wi-Fi WPS WPA Tester

یکی بی آلایش ترین برنامه های گزینه به کارگیری برای هک پسورد وای فای میباشد. این برنامه به طور بدون پول قابل دسترسی است. این برنامه اتصال به Access Points را از روش WPS PIN آزمایش مینماید که با به کارگیری از الگوریتم های مختلفی به حساب آوردن می‌شود که در ذیل بعضی از این الگوریتم ها را می توایند ببینید. به جهت به کارگیری از این الگوریتم ها این برنامه در یافت کردن پسورد کانال های وای فای بسیار سریع است.

    Zhao
    Belkin(root)
    FTE-xxx
    Dlink+1
    TrendNet
    Dlink
    Asus
    AiroconRealtek
    EasyBox Arcadyan
    Arris

 این برنامه از اندروید 5.0 و فراتر پشتیبانی می نماید. ولی در صورتیکه اندروید شما زیر بود می بایست موبایل خویش را root کرده باشید. برای دانلود این برنامه میتوانید از Google Play استعمال فرمایید.
4- برنامه dSploit

dSploit نیز شبیه WiFi WPA WPS Tester میباشد. همینطور برای یافتن زخم پذیری ها در کانال های Wi-Fi ایجاد شده است. به عبارت دیگر ، این یک تیم بی نقص آزمایش نفوذ WIFI میباشد. این برنامه همینطور به تجزیه و محاسبه و در اختیار گرفتن کانال شما امداد می‌نماید.

چیزی که سبب برتری این برنامه نسبت به برنامه های دیگر می‌گردد، این میباشد که از روش این برنامه می‌توانید به در دست گرفتن دستگاه هایی که به به عبارتی کانال وای فای متصل می باشند بپردازید. از گزاره خصوصیت های این برنامه عبارتند از:

    شکستن پسورد وای فای
    Trace
    اسکنر پورت
    Inspector
    کشف کردن جراحت پذیری
    ورود به کاغذ لاگین مودم
    جعل بسته
    تهاجم ها مرد میانی
    شنود داده ها
    Session Hijacker (در دست گرفتن بی نقص دستگاه قربانی)
    غیرفعال کردن اتصالات
    و …

5- برنامه Arpspoof

Arpspoof نیز طرحی میباشد که تحت عنوان بخشی از ابزار dsniff مندرج میباشد. این برنامه بر روی یک مکانیسم بی آلایش عمل میکند. به نحوی که با پخش پیام های ARP جعلی، بسته ها را در یک کانال محلی هدایت می نماید.

برای دانلود این برنامه می‌توانید بدین پیوند رجوع نمایید.
6- برنامه Inspec

Wi-Fi Inspect ابزاری چندین منظوره میباشد که به در اختیار گرفتن و آنالیز بر کانال ها می‌پردازد. پس این برنامه برای هک وای فای وجود ندارد و صرفا برای در دست گرفتن وای فای به عمل می رود. استعمال از این برنامه نیاز به دسترسی روت در اندروید داراست. این برنامه بیش تر مشابه به Wi-Fi kill و NetCut میباشد که به شما یاری میکند تا بفهمید که یک سری نفر به وای فای شما متصل می‌باشند و نشانی ای پی آنان چه می‌باشد. همینطور می‌توانید که دسترسی آن‌ها به وای فای خویش را جدا نمائید.

برای دانلود این برنامه از گوگل پلی میتوانید به‌این پیوند مراجعه‌کنید.
7- برنامه Network Spoofer

این برنامه نیز مشابه به dSploit میباشد. و تنها برای هک کردن پسورد وای فای به فعالیت نمیرود. بلکه یک ابزار برای کلاهبرداری میباشد. بعد از دانلود به آسانی میتوانید روی یک کانال Wi-Fi وارداتی و عمل های خویش را انجام دهید.

میتوانید این برنامه را از روش گیت هاب بارگیری فرمائید.
8- برنامه Wi-Fi Kill

Wi-Fi Kill یک برنامه اوپن سورس بوده و می‌تواند Wi-Fi هر کسی را از روش کانال شما انقطاع نماید. رابط کاربری بی آلایش و استفاده کننده پسند این برنامه را در این باره بسیار دوست داستنی می‌کند. وقتی که شما یک کانال وایرلس ضعیف دارید میتوانید فقط با تعدادی کلیک بر روی دستگاه خویش اشخاص مزاحم را انقطاع نمائید. به جهت حذف شدن این برنامه از گوگل پلی میتوانید ابزار شبیه آن را با اسم cSploit اخذ نمائید.
9- برنامه WPS Connect

یکی‌از کار کشته ترین برنامه هایی میباشد که برای اتصال به روترهایی که WPS فعال دارا‌هستند به عمل میرود. این اپلیکیشن به طور بدون پول در دسترس میباشد و برای به کارگیری از آن می‌توانید انرا از گوگل پلی اخذ فرمایید.
هک وای فای برای اندروید

این برنامه از الگوریتم های Zhao یا این که easyboxPIN برای شکستن پین وای فای استعمال می‌نماید. همینطور قادر است به بازبینی اینکه آیا روتری درمقابل تهاجم ها مخرب ناامن میباشد یا این که نه، یاری دهد. این برنامه مستلزم root میباشد و بایستی اندروید شما دسترسی روت را داشته باشد.
10- برنامه WiFi Master Key Apk

یک کدام از دیگر از برنامه های سریع و امن برای هک وای فای در اندروید می باشد. این برنامه میان به کارگیری کنندگان آن بسیار قابل اعتماد می باشد و نیازی به دسترسی root هم ندارد.

این برنامه از روش پین کد های پیشفرض به کانال های وای فای پیوند می خورد و کافی میباشد تا میان لیست نسخه برداری گردیده بر روی اسم متبوع بزنید تا به آن متصل شود. این برنامه را میتوانید Google Play دانلود فرمائید.
11- برنامه WiFi Pass Key

یکی‌از دیگر از برنامه های ایمن و قابل اعتماد می باشد. چنانچه می‌خواهید به هر کانال ای وصل گردید، کافی میباشد آن کانال را گزینش نمایید و تنها روی آن ضربه بزنید، به صورت اتومات به هر کانال ای که از الگوربیتم های ضعیف استفاه میکنند پیوند میخورد.

این برنامه امکان اشتراک وای فای شما رو هم به طور ایمن برقرار می کند. این برنامه را میتوانید از apkpure دانلود فرمائید. همینطور از Android 4.0.3 و ورژن های فراتر نیز پشتیبانی می نماید. نیازی هم به دسترسی root ندارد.
12- برنامه WiFi Warden

یکی از دیگر از برنامه های توانا و قابل اعتماد برای هک وای فای است. این برنامه از امکان wps در مودم ها به کار گیری می‌کند. بعداز متصل شدن به وای فای انگیزه، شما میتوانید داده ها مهم مانند BSSID، SSID، پهنای باند شبکه، رمزگذاری، امنیت، سازنده روتر، مسافت و شماره شبکه و غیره را ملاحظه کنید.

شما می‌توانید این برنامه را به طور مجانی از گوگل پلی اخذ نمائید. سوای روت فعالیت می نماید و مستلزم اندروید ورژن 6 یا این که ورژن های فراتر است.
13- برنامه AndroDumpper

جزو عالی ترین برنامه های هک است که از روش امکان wps مبادرت به متصل شدن به وای فای ها مینماید. از قابلیت و امکان های این برنامه این میباشد که قادر است در دستگاه های root یا این که غیر روت فعالیت نماید.
هک وای فای با اندروید

شما می‌توانید این برنامه را از Google Play دانلود فرمایید. این برنامه از روترهای کمپانی Vodafone، Asus، Huawei، Dlink و… پشتیبانی مینماید. برای به کار گیری در اندروید های پایین 5 نیاز به دسترسی روت داراست.
14- برنامه Zanti

یکی از دیگر از شایسته ترین ابزارهای آزمایش نفوذ کانال های وای فای است. اکثر هکرها این برنامه را برای هک کردن وبسایت ها و سرورها به کارگیری می نمایند. شایسته ترین خصوصیت این اپلیکیشن این میباشد که شما میتوانید هجوم ها MITM، کپی جراحت پذیری، حسابرسی راز عبور، کپی، جعل نشانی مک و … را انجام دهید.
هک وای فای با اندروید

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی