اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

بازیگر خانه به دوش سید جلال طباطبایی درگذشت

بازیگر خانه به دوش سید جلال طباطبایی درگذشت

بازیگر خانه به دوش سید جلال طباطبایی درگذشت

لحظاتی پیش خبری از درگذشت سیدجلال طباطبایی هنرپیشه سریال‌های خاطرانگیزی همچون "شب‌های برره"، "منزل به دوش"، "مجرم گریخت" و "ترش و شیرین" رسانه‌ای شد. به سراغ یکی‌از دستیار کارگردان‌هایی که اما خودش هم هنرپیشه میباشد و به زودی فیلم تلویزیونی هم کارگردانی خواهد کرد، رفتیم. فرشاد ارج ضمن تأیید خبر درگذشت سیدجلال طباطبایی از بازی‌های رئالش در سریال‌های تلویزیونی خاطرنشان کرد.

او اظهار‌کرد: یادم نمی‌رود روز‌هایی که با امثال این بازیگران رئال و رضا عطاران و مجموعه "منزل به دوش" و "جنایتکار گریخت" فعالیت می‌کردیم. عطاران مدام سیدجلال طباطبایی، حلیمه سعیدی و پورمخبر و خیلی‌های دیگر که خویش حقیقی و واقعی‌شان را جلوی دوربین می‌بردند دوست داشت. مدام دنبال این بود که افرادی را تحت عنوان شخصیت فیلمش تعیین نماید که مردم با آن ها همذات‌پنداری نمایند. سعید آقاخانی هم این ریسک را می‌نماید و اذن می دهد چنین بازیگرانی جلوی دوربین کارهایشان قرار بگیرند. عطاران مدام از سیدجلال طباطبایی در کارهایش به کار گیری کرده و در‌صورتی‌که نقشی هم نداشته برای وی و امثالهم نقش پباده سازی نموده است. خدایش بیامرزد.

از مهم ترین اثر ها سید جلال طباطبایی می‌اقتدار به بازیگری در سریال «شب‌های برره»، سریال «منزل به‌دوش» و سریال «ترش و شیرین» اشاره نمود. سید جلال طباطبایی در سال ۱۳۸۴ عصر پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون سپری کرد و در اثر ها مهمی بازی کرد. وی در امسال با بازی در ۲ سریال مهم تلویزیون خویش را به مردم معرفی کرد. اثرها مهم سید جلال طباطبایی در همین سال، بازیگری در سریال «شب‌های برره» به کارگردانی مهران مدیری و سریال «جنایتکار گریخت» به کارگردانی رضا عطاران و محمود رضایی بود.

سید جلال طباطبایی سال ۱۳۸۴ در سریال «شب‌های برره» بازی کرد و توانست با مهارت خویش، آن نقش و همینطور خویش را فی مابین مخاطبان تلویزیون مطرح نماید. وی در‌این سریال با مهران مدیری همیاری داشت. سید جلال طباطبایی توانست با بازی در سریال شب‌های برره تجربه بازیگری موفقی برای خویش رقم بزند و همیاری در کنار بازیگرانی نظیر مهران مدیری، سیامک انصاری، سعید پیردوست و محمد شیری بر تجارب وی ادامه داد. سید جلال طباطبایی علاوه بر سریال شب‌های برره، سال ۱۳۸۳ در سریال منزل به‌دوش نیز بازی کرد. وی این‌توشه با رضا عطاران یعنی کارگردان سریال منزل به‌دوش و هنرمندانی، زیرا حمید لولایی، مریم امیرجلالی، علی صادقی و رضا عطاران همیاری کرد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی