اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

بازیابی اس ام اس های پاک شده از گوشی سامسونگ

بازیابی اس ام اس های پاک شده از گوشی سامسونگ

 

هنگامی که به طور تصادفی برخیپیاممتنی در تلفن سامسونگ خود پاک کردید ، حتی ناراحت کننده نیز آزار دهنده است. متنهایی که در ماهها یا سالهای گذشته با عزیزانتان رد و بدل کرده اید اکنون ناپدید شده اند.

خوشبختانه ، ریکاوریمتنهای حذف شده در سامسونگ هنوز امکان پذیر است و امروز ما چندین روش مختلف برای ریکاوریرا با شما به اشتراک می گذاریم.

 

 

روش 1: ریکاوریمتنهای حذف شدهSamsung Cloud

http://bayanbox.ir/view/7838651105998991941/Recover-deleted-SMS-from-Samsung-phone-9.jpg

 

 

Samsung Cloud یک سرویسگیری آنلاین است که در هر تلفن یایانه لوحی سامسونگ تعبیه شده است. این کار مدیریت پرونده ساده کرده است ، بنابراین در صورتدست رفتن اطلاعات می توانیددادهخودتهیه و ریکاوریکنید. این برنامه به شما امکان می دهد تمام تنظیمات ، طرح ها و برنامه ها و پروندهمربوط به آن حفظ کنید.

وقتی پیاممتنی به طور تصادفی در تلفن سامسونگ خود حذف می کنید ، وحشت نکنید. اولین قدم این است که بررسی کنید آیاتلفن خود در Samsung Cloudتهیه کرده اید یا خیر. اگر بله ، می توانید متنحذف شده بهحتی در زیر این مراحل ریکاوریکنید:

  1. در تلفن خود ، پیدا تنظیمات کنید ، روی ضربه بزنید حسابها و.
  2. روی ضربه بزنیدگیری و ریکاوری.
  3. روی ضربه بزنید ریکاوریاطلاعات ، تلفن Samsung خود انتخاب کنید و سپس محتوای مورد نظر (یعنی پیاممتنی) که می خواهید ریکاوریکنید انتخاب کنید.
  4. روی ضربه بزنید ریکاوری.

توجه: در صورت نیاز ، فقط با استفادهدستورالعملروی صفحه ، دادهپشتیبان خود بارگیری کنید.

روش 2: پیامخودطریق Samsung Smart Switch ریکاوریکنید

http://bayanbox.ir/view/982949362670770017/Recover-deleted-SMS-from-Samsung-phone-10.jpg

 

 

مشابه Samsung Cloud ، Samsung Smart Switch یک برنامهاست که در اصل برای تهیه نسخه پشتیباندستگاه سامسونگ قدیمی شما و ریکاوریداده ها به برنامه جدید طراحی شده است. اما این برنامه همچنین به شما امکان می دهدتمام پیاممتنی ، مخاطبین ، پروندهرسانه ای و موارد دیگرتهیه کنید و آن دریانه شخصی یا Mac خود ذخیره کنید.

اگرتهیه کرده اید ، تبریک می گویم! ریکاوریمتن و سایر پرونده هاطریق Smart Switch بسیار آسان است. اتمام این آموزش ویدئویی و یا این پشتیبانی مقاله سامسونگ برای چگونگی انجام این کار.

 

روش 3: پیامسامسونگارائه دهنده خدمات خود ریکاوری کنید

ممکن است بسیاریشما ندانید که شرکتمخابراتی تلفن همراه یا ارائه دهندگان خدمات (به عنوان مثال AT&T ، Verizon ، T-Mobile و ...) در واقع نسخه هاییدادهشخصی شما ،جمله اس ام اس هایی که دریافت و ارسال می کنید ، نگه می دارند.

http://bayanbox.ir/view/4974110736064802142/Recover-deleted-SMS-from-Samsung-phone-2.jpg

 

 

ابتدا وارد وب سایت ارائه دهنده خدمات خود به صورت آنلاین شوید ، به بخش پیام بروید تا دادهتاریخی جستجو کنید. برخیارائه دهندگان ممکن است پیاممتنی شما در دوره صورتحساب قبلی ارسال و دریافت کنند.

اگر آنها پیدا نکردید ، با پشتیبانی مشتری تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها می توانند آن برای شما بالا بکشند.

شایان ذکر است که اگر در ایالات متحده واقع شده اید و شرکت مخابراتی شما AT&T است ، خوش شانس هستید زیرا می توانید پیامخود بهحتیطریق این پورتال - ریکاوریکنید پیامAT&T .

توجه: بسته به شرایط استفاده ، برای ریکاوریآن پیاممتنی ممکن است نیاز به پرداخت هزینه اضافی باشید.

روش 4:نرم افزار ریکاوریپیام کوتاه سامسونگ استفاده کنید

اگر روشبالا جواب نداد یا در مورد شما صدق نمی کند ، آخرین گزینه شما احتمالاً امتحان یک نرم افزار ریکاوریاطلاعات شخص ثالث است. ما توصیه می dr.fone برای اندروید کنیم زیرا یکیبهترین برنامهموجود در بازار است ، علاوه بر متون عادی ، dr.fone همچنین می تواند پیامحذف شده WhatsApp ریکاوریکند. نسخه ویندوز و Mac ارائه شده است. ما همچنین در خود این برنامه بررسی کردیم خلاصه نرم افزار ریکاوریاطلاعات Android .

http://bayanbox.ir/view/8839119799936214759/Recover-deleted-SMS-from-Samsung-phone-4.jpg

 

dr.fone یک دوره آزمایشییگان ارائه می دهد که به شما امکان می دهد فایلپیدا شده اسکن و پیش نمایش کنید ، اما برای ریکاوریموارد باید هزینه پرداخت کنید. همچنین باید Android روت کنید.

در اینجا یک آموزش سریع با استفادهاین برنامه برای حذف پیاممتنی سامسونگ وجود دارد:

  1. Dr.Fone برای اندروید دریافت کرده و نرم افزار روییانه شخصی یا Mac نصب کنید.
  2. تلفن یایانه لوحی Samsung Galaxy خود بهیانه متصل کنید.
  3. برنامه اجرا کنید ، دستورالعمل ها برای فعال کردن اشکال زدایی USB دنبال کنید ، نوع پرونده برای اسکن انتخاب کنید. در این حالت ، روی "پیام رسانی" کلیک کنید.
  4. اکنون این نرم افزار دستگاه شمانظر پیاممتنی قابل ریکاوریاسکن می کند. صبور باشید زیرا ممکن است چند دقیقه بیشتر طول بکشد.
  5. پیامخود پساتمام اسکن ، پیش نمایش و ریکاوریکنید.

 


 

بسیار خوب ، بنابراین پیاممتنی خودطریق تلفن سامسونگ گم کرده اید و می خواهید آنها پس بگیرید. ممکن است شما قربانی یک حذف اشتباه ، خرابی در بروزرسانی یا حتی یک خرابی غیرمنتظره شده باشید. خوب ، مهم نیست که به هر دلیلی باشد ، شما شانس ندارید. لطفاً برای ریکاوریپیامهای متنی حذف شدهتلفن Samsung Galaxy ، روشهای زیر دنبال کنید. فقط پایین بیایید تا زمانی کههی پیدا کنید که برای شما مناسب باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روشریکاوریمتن در تلفن سامسونگ ، به ادامه مطلب بروید.

1. ریکاوریپیاممتنیSamsung Cloud

Samsung Cloud به شما امکانگیریچندین متنجمله محتوای پیام رسان پیشرفته ، MMS و SMS می دهد. به شرطی کهقبلاز بین رفتن پیاممتنی خودسامسونگ نسخهتهیه کنید ، ممکن است بتوانید آنها ریکاوریکنید.

برای بسیاریافراد ، این ساده ترینه ریکاوریاس ام اسپاک شده در سامسونگ است.

  • از تنظیمات ، روی ضربه بزنید حسابها و.
  • روی ضربه بزنیدگیری و ریکاوری.
  • روی ضربه بزنید ریکاوریاطلاعات .
  • انتخاب کنید پیامها و روی ضربه بزنید ریکاوری.

http://bayanbox.ir/view/3974633897810148950/Recover-deleted-SMS-from-Samsung-phone-3.jpg

 

پساتمام ریکاوری، پیاممتنی حذف شده باید دوباره در تلفن سامسونگ شما ظاهر شوند.

بعلاوه ، برخیشرکتهای مخابراتی خدمات پشتیبان گیری ابری ارائه می دهند. به عنوان مثال ، اگر کاربر Verizon هستید وبرنامه Verizon Messages + استفاده می کنید ، می توانید پیامتلفنی سامسونگ که در 90 روز گذشته با پیامVerizon همگام سازی شده اند ریکاوریکنید. به Verizon Cloud و Verizon Messages مراجعه کنید .

2. استفادهنرم افزار ریکاوریپیام کوتاه سامسونگ

اگر هیچ شانس با Samsung Cloud نداشته اید ، گزینه بعدی شما استفادهبرنامه شخص ثالث برای ریکاوریپیاممتنی با اسکن حافظه تلفن سامسونگ است. در واقع بسیاریبرنامهمثبت در مورد ریکاوریپیامحذف شده در Samsung Galaxy وجود دارد. و Android Data Recovery برنامه ابتکاری در این مثال است.

اکنون بارگیری کن!

برای MacOS | برای ویندوز

این برنامه میزان بالاییموفقیت ریکاوریاطلاعات در دستگاهمجهز به Android ارائه می دهد.حالت اسکن عمیق استفاده می کند تا به اس ام اسمخفی و سایر پرونده هایی که در تلفن سامسونگ شما حذف شده اند برسد و آنها در یک بازه زمانی کوتاه در صفحه نمایش دهید می توانید همه متن ها یا پیامخاص خاص با یک مخاطب خاص ریکاوریکنید.

همچنین با گزینه پشتیبان تهیه می شود که به شما امکان می دهددستگاه خود پشتیبان تهیه کنید.

نحوه ریکاوریپیاممتنی حذف شدهحافظه داخلی سامسونگ

مرحله 1: تلفن سامسونگ بهیانه وصل کنید

ابتدا برنامه روییانهه اندازی کنید و با یکبط بصری ارائه خواهید شد.میان سه گزینه موجود در آن ، " انتخاب ریکاوریاطلاعات Android حالت " کنید تا وارد پنجره بعدی شوید.

http://bayanbox.ir/view/435090129451843901/Recover-deleted-SMS-from-Samsung-phone-5.jpg

 

در مرحله بعد ، تلفن سامسونگ خود به کامپیوتر وصل کرده و آن روی حالت اشکال زدایی USB قرار دهید. برای اتمام آن می توانید جادوگر روی صفحه دنبال کنید یا به این مقاله مراجعه کنید: نحوه روشن کردن حالت اشکال زدایی USB .

مرحله 2: نوع فایل (متن) برای اسکن پیام هایدست رفته انتخاب کنید

در پنجره بعدی که باز می شود ، لیستیانواع داده موجود برای شما جهت هدف اسکن ، مانند مخاطبین ، پیام ها ، گزارش تماس ها ، عکس ها ، فیلم ها ، فایلهای دیداری و غیره برای شما نمایش می دهد.

برای هدف این مقاله ، شما در حال ریکاوریاس ام اسپاک شده در Samsung Galaxy هستید ، بنابراین در اینجا به سادگی گزینه "Messages" بررسی کنید و Next برای ادامه دکمه فشار دهید.

http://bayanbox.ir/view/9181042585824013558/Recover-deleted-SMS-from-Samsung-phone-1.jpg

 

مرحله 3: تلفن اسکن کامل کنید

این برنامه سعی خواهد کرد دستگاه اسکن کرده و متنپاک شده پیام کوتاه جستجو کند. اگر موفق به یافتن آن نشد ، می توانید با کلیک بر روی دکمه Rooting Tools دستگاه خود برای اسکن عمیق و دقیق روی سیستم فایل دستگاه روت کنید.

مقاله نحوه ریشه کن کردن و ریشه کن کردن دستگاه Android بررسی کنید .

http://bayanbox.ir/view/5764076589332780876/Recover-deleted-SMS-from-Samsung-phone-8.jpg

 

اسکن عمیق ممکن است مدتی (10-20 دقیقه یا بیشتر) برای دستگاه ذخیره سازی بزرگتر طول بکشد ، صبور باشید.

مرحله 4: متنحذف شدهتلفن سامسونگ ریکاوریکنید

وقتی اسکن به پایان رسید ، نرم افزار تمام متنپیدا شده روی پنجره نمایش می دهد. اکنون باید بتوانید جزئیات هر موضوع متن مشاهده کنید.

پسپیش نمایش ، می توانید پیام (های) ای که می خواهید برگردانید برجسته کنید و روی کلیک ریکاوریدکمه کنید.

http://bayanbox.ir/view/4514166329154068573/Recover-deleted-SMS-from-Samsung-phone-6.jpg

 

اکنون با گفتگوی پاپ آپشما پرسیده می شود که کجا فایل ذخیره کنید. اگر می خواهید مسیر پیش فرض تغییر دهید می توانید مکان جدیدی مشخص کنید.

دوباره ، روی ریکاوریدکمه کلیک کنید. بگذارید این نرم افزار کار خودش بکند.

http://bayanbox.ir/view/5820231319257423968/Recover-deleted-SMS-from-Samsung-phone-7.jpg

 

با این روش ، متن سامسونگ حذف کردید و دریانه ذخیره می شود.

3. دریافت متن اس ام اسشرکت مخابراتی تلفن

گزینه دیگر برای ریکاوریاس ام اس ها در Samsung Galaxy ، با ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید. برخیشرکتمخابراتی کپیپیام3 تا 6 ماهه برای کاربران خود به صورت آنلاین در دسترس دارند و می توانند بنا به درخواست شما ، به عنوان مثال Bell Mobility در کانادا ، آن برای شما ارسال کنند. لطفا توجه داشته باشید که بسته به شرکت مخابراتی ، این نوع خدمات ممکن است هزینه کمی تحمیل کنند.

دیگر هرگز اس ام اس در Samsung Galaxyدست ندهید

انجام پشتیبان گیریتلفن سامسونگ هوشمندترینه برایبین بردن کل مکالمات متنی است. ما یکهنمای گسترده در مورد نحوه تلفن Android داریم پشتیبان گیریکه به شما کمک می کندپروندهمهم خود در Android نسخه پشتیبان تهیه کنید.

البته ، اگر فقط می خواهیداس ام اسخود پشتیبان تهیه کنید ، بسیاریخدمات و برنامه ها در Play Store وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. یکیساده ترین برنامهپشتیبان گیری ، پشتیبان گیری و ریکاوریSMS است .اس ام اسهای SMS (نوشتاری) ، MMS و سیاهههای مربوط به تماس تلفن (در قالب XML) پشتیبان تهیه می کند. می توانید برای تهیه پشتیبان به صورت خودکار یک زمان برنامه ریزی شده تکرار شده انتخاب کنید یا اینکه مکالمه ها برای پشتیبان گیری انتخاب کنید. پسوقوع فاجعه ، می توانید سریعاً پیام ها بدونیانه به سامسونگ برگردانید.

این شامل ویژگیمفید دیگری مانند انتقال سریع بین 2 تلفنطریق WiFi مستقیم ، ارسال فایل پشتیبانطریق ایمیل و آزاد کردن فضای تلفن شما است.

http://bayanbox.ir/view/3951175184273381999/Recover-deleted-SMS-from-Samsung-phone-12.jpg

 
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی