اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

انشا درمورد بوی خاک پس از بارش باران هشتم

انشا درمورد بوی خاک پس از بارش باران هشتم

باران به معنای بوی کاه در خانه مادربزرگ است ، وقتی باران می بارد ، شخصی بوی کاه می دهد ، مسمومیت می کند و او را مسحور می کند.
وقتی باران می بارد همه خوشحال هستند و من هم خوشحال ترم. از آنجا که من عاشق بوی باران هستم ، وقتی باران می بارد و بوی گرد و غبار در هوای ملایم بارانی پخش می شود ، احساس می کنم بسیار آرام هستم انگار دنیا از آن من است. من عمیق نفس می کشم و زندگی را با همه وسایلم احساس می کنم. انگار قبل از باران مرده ام و حالا زنده ام و زندگی می کنم.

بوی گرد و غباری که حس می کنم ، در خالق هستی فرو رفتم و وقتی نفس عمیق و آرام می کشم ، خدا را به خاطر این بوی گرد و غبار ، این بوی پاک شکر می کنم.
وقتی بوی خاک را حس می کنم ، در خاطرات خود به دهکده سفر می کنم ، جایی که بوی خاک باران و دیواره کاه معنی پیدا می کند. کاش یک روستایی باشم و حداقل سالی چندین بار بوی خاک را با قلب بوی دهم.
امیدوارم بوی خاک مرطوب باران توسط بطری های عطر احاطه شده باشد زیرا بوی خاک یکی از بهترین عطرها است ، عطری است که یادآور خداست.
باران زیباست ، بوی خاک آغشته به باران زیباست و بوی باران مرا به کودکی باز می گرداند ، به زمانی که خانه ها کاه بود ، به زمانی که خدا در آن بود

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی